wtorek, 8 maja 2012

Blue Ghost, Dzienniki Superbohatera 08 V 2012

Dzisiaj nasunęło mi się takie pytanie, czy tylko ja z superbohaterów lubię Harrego Pottera? Chyba tak, no cóż, każdy ma inny gust. Według mnie filmy i książki są dobre, ale nic nie pobije Gwiezdnych Wojen.
Ostatnio w necie znalazłem taki fajny obrazek, poznajecie ich ?
Dzisiaj podczas zajęć technicznych dostałem informację od mistrza Roshiego. Szykuje się coś strasznego, mój mistrz wyczuwa złe moce wokół nas. Dlatego już w piątek wyruszam do niego na kolejny trening. Podobno mają mnie uczyć również inni mistrzowie, ciekawe kto to będzie. Mam nadzieje, że ktoś dobry w swym fachu.Dostałem także wiadomość od Brolliego. Nieraz będzie mi pomagał, lecz tylko w trudniejszych misjach, z moimi sam dam sobie radę, ale raz po raz dam mu znać. Próbowałem dzisiaj także wyprodukować nowego robota, a właściwie cyborga, lecz gdy był wykończony, a jego zasilanie zostało włączone, wybuchł. Po tym nie miałem ochoty już na nic!

Wróciłem do bazy o 14:30, usiadłem wygodnie w fotelu i tak zostało do teraz. No, zrobiłem zadanie domowe i zjadłem coś, ale nic więcej oprócz tego. Nawet nie chciało mi się sprawdzać, czy mam jakieś misje na dziś. Jeśli nawet takie były, to wykonał je za mnie jakiś inny superbohater. Czy tylko ja miałem taki ciężki dzień? Przypomniałem sobie moje lata dziecięce i nagle do głowy wpadły mi Pokemony, pamiętacie jakiegoś? Jeśli tak, jaki był wasz ulubiony? Mój to Eevee, a szczególnie jedna z jego ewolucji, Jolteon. Muszę kiedyś wybrać się w poszukiwanie Eevee'go.


Piosenka dnia :

Dobranoc :)

6 komentarzy:

  1. a mój ulubiony to mój kumpel Pikachu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, pokemony były fajne :p Ja z siostrą sobie wymyśliłyśmy, że jej jest Pikachu, a mój Raichu ;D Ale dużo było fajnych, zwłaszcza ogniste: Vulpix, Charmander... A gdybym miała Eevee (on był super z tą wybieraną przemianą! choć nie wiedziałam, że nawymyślali mu tyle wersji), to bym go zmieniła we Flareona.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Blue Ghost
    Apropo pierwszego zdania - nie tylko Ty :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Pokemonów pamiętam tylko Pikachu, choć przez jakiś czas kawałek oglądałam. :D Ooo, Voldi!

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubiony to Bulbazaur i Nidorino :)

    OdpowiedzUsuń
  6. omg pokemony... Charmander był fajny

    OdpowiedzUsuń