sobota, 31 marca 2012

AstroGirl, Dzienniki Superbohaterki 31 marca 2012



Super Informatyka tak przestraszyło to, co spotkało mnie ostatnio w starciu z jego starymi znajomymi, że aż napisał mi SMSa o takiej treści:

Odczytałem za pomocą okularów Valgrind Twoją tajną wiadomość na blogu. Przetrzymuje cię Helga Metalenputzen, która przekupiła drzwi? Znowu ona! Już pędzę na pomoc - otworzę kanał SSCh (podobno agent Chakier przeszkolił cię w ich używaniu), przez który będzie mogła zwiać twoja peleryna. Potem i dla Ciebie coś wymyślimy :) Piszę bardzo cicho, żeby nikt nie usłyszał. No tak, wywiedli mnie w pole, ale mam jeszcze Widelca!
Po odczytaniu radzę zjeść albo wrzucić w /dev/null



W panice nie zrozumiał, biedaczek Odpisałam mu więc:

Twoja troska o moją pelerynę doprawdy wzruszyła mnie ;D Także pelerynie jest bardzo miło. Jednak nikt mnie nie przetrzymuje - Hilda i "pułkownik" po prostu dali nogę.


On odpowiedział mi niespodziewanie:

No patrz, to czyją ja pelerynę uratowałem? O.o O, jest napis... na drugiej stronie, zaraz... baRDzo sWeEt l0ffCiam naPisH :*:P:Z BejBe 555235789 Eee... Najwyżej powiem, że to Chakier, niech się męczy...


Hmm. Chakiera nie ma ostatnio. To może ty, Myth, byś chciał..?

Nie lepiej popisał się też nasz informatorofotografer, który jest tak tajny, że niekiedy sam nie wie, co robi:



No dajcie spokój :/ I jeszcze przez niego wyszło na jaw, że źle oszacowałam i to nie Hilda miała kok, a "pułkownik". No weeeeźcie...


Dobra. Teraz coś bardziej optymistycznego - danie dnia, czyli Smażone bakłażany.

Składniki:
  • bakłażan - tyle, ile chcesz;
  • smalec do smażenia;


Sposób przyrządzenia:
Bakłażana pokroić na plasterki. Wrzucić na patelnię. Usmażyć (Ósmażyć?). I zjeść.
Choć można też tak, że nie kroić bakłażanów - w końcu pokroimy czy nie, i tak będą smażone, a przecież o to właśnie chodzi.
Smacznego.



A na koniec coś od kogoś, bo mi się spodobał tytuł i chciałam posłuchać :)



(A tak nawiasem i abstrahując od teledysku, to teraz tytuł kojarzy mi się z tym, jak będzie leciał nasz arcytajny informator, kiedy mi się uda go spotkać.)

2 komentarze:

  1. Macie pelerynę? To mi coś przypomniało. Dziś patrzyłam na odcinek z Sea Devils z Trzecim, a on ma taką super pelerynkę! Myślisz, ze dałabym radę sobie taka uszyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, on ma coś takiego :) Co do szycia to myślę, że łatwiej poszłoby z pelerynką niż z, dajmy na to, płaszczem Szóstego :D

      Usuń