sobota, 31 marca 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 29.03.12 Czwartek i 30.03.12 Piatek

Przepraszam za kolejny dwudniowy wpis. Byłem bardzo zajęty, szpaner i oszołom Supermen powrócił i musiałem go pokonać, wiedziałem ze w końcu wydali botoxokryptonit i wróci, niedawno wrócił. Od samego powrotu na Ziemię bardzo się wkurzył bo ocieplenie klimatu (którego nie ma) spowodował topnienie lodowca a ten kretyn zbudował sobie lodowy dom na biegunie i myślał że jest fajny, a teraz mu wszystko stopniało i musi mieszkać w kartonie. Poza tym jego dziewczyna znowu znalazła sobie nowego i tak oto supermen wpieniony chodzi gdzieś po świecie, ale ja go znajdę i powstrzymam gdyby chciał coś przeskrobać.

Mam taką niebywale fajną/niebywale dziwną/niebywale magiczną bransoletkę, to było z lekka dziwne gdyż wieczorem kładłem ją na biurko. a rankiem jej nie było. Nie przejąłem się tym i poszedłem do szkoły. Wchodzę a tam na biurku Pani na portierni leży moja bransoletka. Nie wiem jak ona mogła się tam znaleźć.

Spotkałem też mojego starego znajomego Chucka Norrisa. Znamy się od przedszkola, on ujawnił swoje zdolności i został sławny a ja działam w ukryciu. Chuck raz siłował się ze mną na rękę, ludzie nazwali to katastrofą Tunguską, albo na matematyce w podstawówce policzyliśmy do nieskończoności ... dwa razy. Innym razem Chuck dostał wezwanie do sądu, to stwierdziliśmy że może być śmiesznie i poszliśmy ( i było ! najbardziej podobał mi się moment gdy sędzia przyznał się do winy). Chuck często pyta mnie dlaczego nie przyjąłem roli w "Titanicu" i obsadzili Di Caprio? Bo ja bym wszystkich uratował. MacGyver potrafi zrobić z nici i kawałka deski betoniarkę, a Chuck z betoniarki nić, deskę i zostanie mu na rower, a ja wezmę nić, deskę i rower zrobię z nich eskadrę myśliwców i sernik.

Piosenka dnia dla Chucka :

dobranoc :)

2 komentarze:

  1. hmm... bardzo chaotyczny wpis...hmm no ale widać, że się starałeś...hmm no nawet fajnie...hmm niech Ci będzie. 3+
    :D
    a co do bransoletki to ona pewnie po prostu nie chciała sobie tak po prostu leżeć bez sensu :p wolała sobie pozwiedzać świat, a że się zgubiła to poszła do szkoły bo wiedziała gdzie to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję znajomości z Chuckiem Norrisem :D

    (P.S. Tak naprawdę Chuck jednak coś przed tobą zataił - on potrafi zrobić nawet MacGyvera. Kurce, nie miałbyś do niego jakiegoś numeru telefonu..?)

    OdpowiedzUsuń