sobota, 28 kwietnia 2012

Myth, Dziennik Superbohatera, 28.04.12r Sobota

Dziewczyna superbohatera. Jaka powinna być? Jak powinna wyglądać ? Skąd taką wziąć? Na te i inne pytania postaram się udzielić odpowiedzi w dzisiejszym wpisie.

Po pierwsze charakter. Charakter jest najważniejszy, dziewczyna superbohatera musi być inteligentna i uzdolniona, zwykle dziewczynami superbohaterów są dziennikarki, córki generałów którzy chcą ich zabić albo inne superbohaterki, wszystkie dysponują inteligencją, nie są jakimiś księżniczkami albo plastikowymi lalami lub hipsterkami. Dziewczyna superbohatera musi mieć jakieś niezwykłe zainteresowania, może grać na jakimś instrumencie albo świetnie strzelać itp. Superbohater ma sporo na głowie, dziewczyna powinna umieć się obronić, wspierać superbohatera a nawet czasem być zdolna go uratować z opresji. Musi też mieć silną osobowość, w końcu jej facet cały czas może polec w walce ze złem. Ważne jest też aby była wierna i kochała superbohatera.

"Myth wraz z dziewczyną na ławce" 
Po drugie wygląd. Powinna być chuda i mieć długie nogi. Nie może być pączusiem albo gremlinem. Wielu superbohaterów ma dziewczyny z oooogromnym biustem, jest to spowodowane tym że są kiepscy i nudni. Jako zwykli ludzie nie potrafią zdobyć uczuć kobiety, a gdy przywdziewają kostium to nagle kobiety zaczynają ich pożądać i biorą pierwszą lepszą z dużymi cyckami. Jeszcze w dodatku sztucznymi, jak tak można ? To świadczy o ograniczoności takiego oszołma jakim jest np Supermen. Dziewczyna powinna być zadbana. Jej uśmiech powinien kruszyć skały, w jej oczach powinno się widzieć bezkresny wszechświat. Ważnym aspektem jest fakt by nie nosiła dziesięciu kilogramów fotoszopa na twarzy. Makijaż jest po to, by podkreślić urodę.

Po trzecie skąd taką wziąć ? Kochającą, wierną, inteligentną, ładną z seksownym ciałem ... takich kobiet na świecie jest niewiele, może z 5 góra 6. Los sprawił że mi osobiście się udało, zechciała mnie najlepsza z tych wszystkich :D Zgodnie z opisem,  jest niesamowita, inteligentna, dysponuje ogromną wiedzą, gra na instrumentach, umie się obronić, wspiera swojego superbohatera, dba o niego, masuje gdy coś go boli... Ona jest najfajniejszym z najfajniejszych najfajniejstw. A i nadal nie odpowiedziałem na pytanie, skąd się bierze tak cudowne dziewczyny jak ja mam. No więc po pierwsze trzeba mieć pecha całe dotychczasowe życie, i gdy to szczęście, którego brakowało, skumuluje się w jednym momencie i dysponuje takimi znajomościami jak ja, to może uda mu się poznać pozostałą 4/5. Mam nadzieję że moje porady na coś się przydały.

Piosenka dnia :


Dobranoc :)

2 komentarze:

  1. WoooW! Ta dziewczyna jest idealna! Brawo! Każdy superbohater powinien taką mieć! :D
    A czyj rysunek? Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha! Dołączam się do pytania. :) To ciekawe czy jak się ma pecha całe życie to też się tak faceta znajdzie? Ale z tobą i z cechami to się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń