piątek, 20 kwietnia 2012

Blue Ghost, Dzienniki Superbohatera 19 IV 2012

Witam ;)
Jestem nowym superbohaterem zwerbowanym przez naszego wspaniałego Mytha. Nazywam się Blue Ghost, a moja tajna baza znajduję się blisko Mytha, ale mniejsza o to.

Dzisiejszy dzień nie był taki wyjątkowy. Na początku spędziłem 7 godzin w szkole, które nie były za miłe. Zaczęło się spokojnie, ale jak zawsze nastąpił zwrot akcji. Po dzwonku na drugą lekcję szedłem spokojnie do klasy. Gdy dotarłem na miejsce, zauważyłem uchylone drzwi od klasy, co nigdy się nie zdarzało. Jestem ciekawski, więc sprawdziłem, co się stało, przez drzwi zerknąłem na biurko, za którym siedzi nauczycielka, lecz jej tam nie było. Za to wielki Robot ładował swój akumulator. Zaniepokoiłem się, gdyż kiedy z zaplecza wyszła właśnie nauczycielka, nie przestraszyła się, kiedy go zobaczyła. Podeszła do niego i zaczęła go programować. Byłem w szoku, gdy na ekraniku przy oku pojawiło się polecenie „Destroy Blue Ghost”. Lekko otworzyłem drzwi, co robot od razu zauważył i nagle zaczął na mnie szarżować. Przestraszyłem się, bo to moja pierwsza misja, lecz nie dałem za wygraną. Spojrzałem, czy nie ma nikogo w pobliżu i wyjąłem z torby zbroję, którą noszę w postaci książki. Rzuciłem ją na ziemię i transformowałem się. Ku mojemu zdziwieniu poszło mi z nim szybko - wystarczyło jedno cięcie mieczem, ale przeczuwam, że to nie koniec i spotkam się jeszcze z groźną matematyczką Veneview. Po tym zdarzeniu i reszcie lekcji wróciłem do bazy, zjadłem obiad i zdrzemnąłem się. A teraz cieszę się na nadchodzący weekend, powinniście zrobić to samo!

1 komentarz: