sobota, 29 września 2012

Pamiętnik Geniusza Zła, 29 września 2012

Rozwiązałam problem tabelki na PP wpisując w celach na rok, pięć, 'PRZEJĄĆ ŚWIAT'. Podziałało całkiem nieźle, a raczej podziałałoby, gdyby ktokolwiek pofatygował się, żeby to sprawdzić.

Jestem zachwycona szybkością, z jaką empik.com wysyła powiadomienia. Dzisiaj o szóstej trzynaście dostałam informację, że książka, którą się interesowałam, jest już do kupienia. Ta sama książka, która stoi u mnie na półce od jakiegoś miesiąca, przysłana... z empiku. Jak widać nie tylko ja nie potrafię wywiązać się z obowiązków.

O obowiązkach mówiąc, dzisiaj zrobiłam dokładnie nic. Oprócz narzekania, że zrobiłam nic. I próby zrobienia czegoś. Mam zły humor, jak to zawsze w weekend.

Ostatnio narzekałam na lato, to może teraz ponarzekam na weekendy. Czemu nie. Poziom mojej aspołeczności i tak podwyża bycie geniuszem zła. Oczywiście, każdy potrzebuje geniuszy zła, a już zwłaszcza Geniuszy Zła, bez nich byłoby dość nudno. Ale potrzebować, a lubić to dwie różne rzeczy.
Co z powrotem sprowadza nas do weekendu.

Mój problem dotyczący weekendów polega na tym, że nie potrafię się w nie zorganizować. Zwykle nie robię w nie nic pożytecznego, bo nie motywują one do działania. Czas wolny nie powinien zachęcać do odpoczywania, bo to robimy w nocy. Ale przez to, że jest wolne, że nie mamy żadnego zadania, niczego co kazało by nam ruszyć tyłek, marnujemy całe dwa dni, które nawet w szkole spędzilibyśmy pożyteczniej.

Tak więc nie przejmę dzisiaj świata, nie uknuje złowieszczych planów, nie zrobię nawet czegoś tak prostego, jak napisanie ciekawego wpisu, bo mi się zwyczajnie nie chce. To by było na tyle.

Cudna Marvel was żegna, wróci jak będzie jej się chciało.
Marvel Princess

2 komentarze:

  1. To takich złoli mi lubimy, nic im się nie chce, to i świata przejmować nie będą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheee, mam podobne podejście do weekendów XD Człowiek jest przyzwyczajony, że siedzi w szkole/pracy/na zajęciach do 16:00, to skąd ma mieć nawyk zarządzania tymi dodatkowymi ośmioma godzinami?

    OdpowiedzUsuń