czwartek, 16 sierpnia 2012

Myth, Dziennik Superbohatera 16.08.12r Czwartek

No więc witam was wszystkich, dzisiaj specjalne orędzie z przedstawieniem obecnej sytuacji.
Po pierwsze primo: Amelia uciekła. Nie szukamy jej z R.O.M.A.N.em bo uznaliśmy że jeśli będzie potrzebowała pomocy to wróci a jak nie wróci, to dzięki R.O.M.A.N.owi mam obraz na żywo z każdej satelity i ze wszystkich kamer na świecie (boże ... jak podglądam tych ludzi to mam wrażenie że to całe wasze społeczeństwo jest ułomnie skrzywione) - więc odnajdziemy Amelię a właściwe Death Bride w mgnieniu oka sokoła.
Po drugie primo: Biała Kruczyca nadal pozostaje na wolności, lecz zdolności obronne jej fortecy uniemożliwiają atak, lecz z R.O.M.A.N.em kontrolujemy sytuację, także bez obaw jak tylko ktoś opuści fortecę zostanie natychmiast zaatakowany/pojmany/dezintegrowany/zmielony w mikserze.


Po pierwsze secundo: Jadę na Polcon ! Już nawet kupiłem bilet ! Czekałem 40 minut za mailem z potwierdzeniem złożenia zamówienia ... Lecz ku mojemu zaskoczeniu gdy po 40 minut czekania nadusiłem przycisk "Wyślij maila potwierdzającego zamówienie" i co ? Szok ! Dostałem tego maila !
Po drugie secundo: Będę w pełnym stroju Mytha ! Jeśli chcecie zobaczyć co już mam (a wiem że ciekawość was zżera jak ja kotlety schabowe), to wystarczy kliknąć przycisk z napisem "Przeczytaj resztę ..." aby go znaleźć trzeba wykonać bardzo trudne zadanie, trzeba się wysilić i podążać po tej linii aż do samego końca. Tzn od tego miejsca aż do słowa "Tu"----->     <-start był tam! Przegapiliście!






Brawo ! Udało wam się ! Dzięki temu możecie zobaczyć to co już mam ! A mam całkiem całkiem sporo. Oczywiście jeszcze wiele pracy przede mną bo pancerz trzeba pomalować na czerwono i zrobić hełm i może jakieś naramienniki... ale to jak będę miał czas. Teraz muszę zająć się ważniejszymi sprawami wymienionymi w kolejnych punktach mojego wpisu.


Po trzecie secundo: Jeśli ktoś także jedzie na Polcon i nie ma z kim iść czy coś to ja chętnie dopomogę.


Po pierwsze terchio:  nie wiem jak pisać terchio czy terhio czy terterchinio ... Nie wiem, ale to nieważne, punkt ten jest bardzo ważny gdyż jest on o mojej kanapce, a właściwie o przepisie, lecz przepis na moją niezwykłą kanapkę będzie w kolejnym podpunkcie.
Po drugie terchio: Jak przygotować kanapkę a'la Myth :
Składniki : Chleb lub bułka lub pół bułki i kawałek chleba, dodatki według własnego uznania, keczup, Znacznik do wypalania litery M na tyłku krowy, mikrofalówka.
Sposób przygotowania: Pokroić chleb lub/i bułkę, wsadzić dodatki do środka, umieścić w mikrofalówce, rozpalić ognisko (nie w mikrofalówce tylko tak z dala od łatwopalnych rzeczy), wsadzić KrowoZnacznik "M" do ogniska, wsadzić kanapkę do mikrofalówki, podgrzać kanapkę, wyciągnąć z mikrofalówki. Teraz uwaga, najważniejszy moment, pokrywamy wnętrze kanapki keczupem, potem wyciągamy KrowoZnacznik "M" i robimy znaczek "M" na kanapce. Taaaaaaaadaaaaaaaam radammdaaam dam dam dam ! Ugotowaliście kanapkę a'la Myth!
Po trzecie terchio: jeśli nie macie na chwilę obecną pod ręką KrowoZnacznika "M" możecie użyć keczupu, a mianowicie z keczupu zrobić na chlebie lub/i bułce literkę "M".

Po pierwsze kwadrato: Ostatnimi czasy ... Boooom ! Z przyjemnością doszedł bym do piątkokąto i sextanso ale przed moim blokiem wybuch samochód pułapka (na myszy) ! To chyba inwazja ! Widzę około 40 przerośniętych szczurów i 5 eskadr latających Myszoskoczków Kamikadze !!! Gdzie jest do cholery mój miotacz kotów bojowych ? R.O.M.A.N. raport !
- Paniczu, sytuacja pogarsza się z sekundy na sekundę, przewaga wroga rośnie z każdą chwilą. A miotacz kotów bojowych wyrzucił panicz tydzień temu po tym jak uznał panicz że przeszkadza paniczowi zaraz po tym jak spadła z szafki na panicza głowę. - odpowiedział R.O.M.A.N. 
- Kiedy wywożą śmieci ? - zapytałem R.O.M.A.N.a patrząc na wybiegające z dziury kolejne 200 kg nakoksowane szczury z wielgachnymi szablami. Miałem tylko nadzieję że jeszcze nie wywieźli śmieci i miotacz kotów bojowych jest gdzieś tam w śmietniku ...
- Obawiam się że za 3 minuty paniczu ...
- Dobra ! Musimy się przedrzeć ! Wszystkie działa w gotowości i osłaniaj mnie ! - krzyknąłem wyskakując na rękę R.O.M.A.N.a który postawił mnie przed sobą, Rozpoczęła się mordercza szarża by dotrzeć do kosza na śmieci !

Co będize dalej ? Czy krwiożercze szczury mnie zjedzą ? Czy dotrzemy do śmietnika zanim go opróżnią przebiegli śmieciarze z panem Włodzimierzem na czele ? Czy to będzie koniec ery ludzi ? <- nic wiem co z tego będzie, ale wiem że 2+2=4,5 (z poprawką na wiatr).

Piosenka dnia :
Dobranoc

12 komentarzy:

  1. A... A może to kosz was zje? ;D
    Nieważne, idę robić kanapki a'la Myth.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosz nie je ludzi, tylko miotacze kotów bojowych :)

      smaMYTHcznego :)

      Usuń
  2. no to teraz masz swoje danie główne, które możesz robić sam i przez to nie wyrzucą cię z kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od teraz to danie główne wszystkich :)

      ale oni i tak mnie z kuchni wyrzucają ;( od kiedy zepsułem mikrofalówkę

      Usuń
  3. Jaka piękna maska z dziórami na oczy!
    Nasz bochater :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardziej opaska, z *dziurami :) i *bohater ... podstaw ortografii się naócz <- tak jak ja :D

      Usuń
    2. nie, nie, nie. Ona dobrze napisała bo jesteś bohaterem z cukrem dlatego jesteś bochaterem :P

      Usuń
    3. nie mam cukru :( mam kanapkę, to jestem boKaterem ?

      Usuń
  4. Jest bochaterem z cókru :3 I ma opaskę z dziórami. Naóczyłam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty szujo szyj szukienkę:D

      Usuń
    2. Jestem leniwą ANASTAZJĄ i sobie kupię, idź wycinać dzióry

      Usuń
    3. po prostu nie umiesz i zazdrościsz że ja umiem :)

      Usuń