sobota, 9 czerwca 2012

Mroczny Notatnik Geniusza Zła, 9 czerwca 2012

Cześć... Tak, myślę, że cześć będzie dobrym słowem.


Dawno nie pisałam i właściwie to nie wiem też co napisać dzisiaj, ale pomyślałam, że się odezwę po tak długiej nieobecności. Oczywiście pewnie moje słabe połączenie z internetem mi na to nie pozwoli. No nic, przynajmniej próbuje.


U mnie nic ciekawego, bo dookoła same Euro to, Euro tamto, i nikt nie przejmuje się jak biedna Marvel dojedzie do szkoły, chociaż jest ona zaraz obok strefy kibica, nie mówiąc już o tłumach turystów przy Dworcu Głównym i lotnisku, przez które musi przejeżdżać, bo nikogo biedna Marvel nie obchodzi.


I to jest właśnie jeden z powodów, dla których chcę przejąć świat. Wszyscy zawsze zajmują się czymś wielkim i niezwykłym, nie zwracając uwagi na to, że pewna siedemnastoletnia dziewczynka, oczywiście niemniej niezwykła, musi skończyć szkołę. A mnie to obchodzi. Naprawdę, gdybym ja rządziła wszystkim żyło by się lepiej. Ale nie, Marvel jest zła, po co jej słuchać. Eh, życie czasem jest ciężkie.


Miałam dzisiaj cudowny sen. Był cudowny, ale też trochę dziwaczny i niezwykły. No i był na tyle wchodzący na psychikę, że po przebudzeniu jakieś cztery godziny zastanawiałam się czy nie był prawdziwy. Kiedyś go spiszę w jakimś opowiadaniu czy czymś, jeśli nie zapomnę i znajdę czas.


Dobra, nie będę was chyba dłużej męczyć moją bezsensowną gadaniną. Do kiedyśtam!
Pozdrawiam,
Marvel Princess


Dzisiaj będzie niestety bez piosenki, bo jak już pisałam, internet nie działa zbyt dobrze.

3 komentarze:

  1. Uh, właśnie dlatego najlepiej mieszkać na zadupiu xD Tutaj takie głupoty wszystkim wiszą, zresztą wszyscy teraz w moim wieku również zajmują się szkołą. Ale jeśli jest tak jak piszesz,to nie jesteś zła, bo chcesz rządzić światem w DOBRYM celu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, Euro... Ale nie martw się - zaraz to odbębnią i będzie koniec, koniec, spokój na następne kilka lat...
    A sen sobie spisz koniecznie! Ja też miałam kiedyś jeden taki, co mnie wbił w ziemię, spełnił wszystkie marzenia i zakręcił w głowie swoją pomysłowością, a jak zaczęłam pisać na jego podstawie opowiadanie, to powstała najbardziej betonowa rzecz, jaką widziałam w życiu XD (Gorzej, że nie pisałam dalej i nic nie wskazuje na to, żebym miała w tym roku ponownie do niego zasiąść.)
    A dzięki innemu snu wymyśliłam motywy przewodnie do "Tego dziwnego uczucia".
    Więc spisz koniecznie, zanim zapomnisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi tam ostatnio śni się jakiś chlopak którego nie znam to jedynie wiem, ale jego twarzy nigdy nie mogę zapamiętać, pamiętam wszystko co działo się we śnie tylko jego twarzy nie :D

      Usuń