poniedziałek, 11 czerwca 2012

Blue Ghost, Dzienniki Superbohatera 11.VI.2012

Na samym początku wpisu chcę was przeprosić za długą przerwęktóra wywołana była moją nieobecnością w naszym ojczystym kraju.  Byłem na tajnej misji w Berlinie, parę godzinspędziłem na zwiedzaniu no i jeden cały dzień w Tropical Island, ale mniejsza oto.
Podczas zwiedzania muzeum Egipskiego w Berlinie, spotkałem Alieńca (zdjęcie po prawej), czyli pierwszegowroga z mojej listy. Miałem nadzieję że zamienię z nim parę zdań na temat ichorganizacji zwróconej przeciwko mnie, lecz on tego nie chciał, od razuprzeszedł do ataku. Nie miałem sił na walkę więc schowałem się w sarkofagu byobmyślić plan jak najszybszego zlikwidowania wroga. Myślałem, myślałem iwymyśliłem, teleportowałem się za plecy kosmity i użyłem Kaio-Kena, przedziurawiłemjego obrzydliwą buźkę na wylot, i tak zmęczony całym dniem zwiedzania iprzygodą z kosmitą, powróciłem do hotelu by wypocząć. Drugi dzień spędziłem wTropical gdzie było wspaniale, potem powróciłem do bazy, teraz czekam na jakąśmisję lub kolejnego przeciwnika z listy (ale tym razem silniejszego)
Pytanie: Lubicie czytać książki ? Jeśli tak to co ?
Ja obecnie czytam "K-PAX" (zdjęcie okładki po prawej) wspaniała i ciekawa historia, polecam.



Dobranoc ^^

9 komentarzy:

  1. Oooo, ja lubię "K-Pax"! Ale przede wszystkim jako film. Książki nie znam, choć podobno znacznie się różni. A widziałeś film?

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie nie widziałem, ale planuję w jak najszybszym czasie go obejrzeć. Koleżanka mi go polecała, mówiła że strasznie fajny, no i teraz ty to powtarzasz, muszę to jutro zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam :) Trochę "Zieloną milę" przypomina. Spokojnie mogę powiedzieć, że jeden z moich ulubionych filmów ever. Na niektórych forach mam nawet w informacji skąd "K-Pax" właśnie wpisane (w końcu też lubię owoce) :p

      Usuń
    2. A kto nie lubi owoców ? ^^

      Usuń
    3. Ooooj, mało widzę ludności, co się opycha czereśniami/mandarynkami/arbuzami tak jak ja. A na mieście większość woli kupić do pojedzenia chipsy albo chamburgera, a nie jabłko :r

      Usuń
  3. Jak można się pytać, czy lubię czytać książki? Ja także film lubię, chociaż książki nawet na oczy nie widziałam. Muszę ją znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo wiesz, żyją na tym świecie takie istoty które nie wiedzą co to książka, więc wolałem się upewnić :)

      Usuń
    2. Też go muszę poszukać, a jak. Jak tylko najpierw przelecę pięć innych książek.
      Ghost, myślisz, że takie małe żyjątka zagrzebane w liściach też czytują naszego bloga?

      Usuń
    3. Bo ja wiem, jeśli nie to muszą zacząć, b nie wiedzą co tracą ^^

      Usuń