wtorek, 1 maja 2012

Blue Ghost, Dzienniki Superbohatera 1 V 2012

Siedzę sobie spokojnie w fotelu, aż tu nagle przychodzi wiadomość z misją.

Moja stara przyjaciółka, zła nauczycielka matematyki Veneviev powróciła, zwiała z więzienia i znów chce mnie zniszczyć. Tym razem bez pomocy jakiegoś słabego robocika, lecz z zbroją, która była podobna do mojej (identyczną miałem na sobie podczas pierwszej misji, teraz noszę strój od mistrza Roshiego). Gdy ją ujrzałem, pomyślałem, że będzie trudno i tak było. Lecz miałem nad nią przewagę, gdyż miała takie samo uzbrojenie, jak ja wtedy i mogłem przewidzieć każdy jej ruch. Walka rozpoczęła się od razu, bez żadnego wymieniania zdań. Veneviev rozpoczęła od rzucenia we mnie kilkoma laserowymi shurikenami, lecz ja z łatwością unikałem ich. Potem rozpoczęła się strzelanina, wysunęła z ramion działka laserowa i oddawała serie strzałów za seriami, ja za to postanowiłem skorzystać z techniki szybkiego skoku, zniknąłem i pojawiłem się za nią.
Matematyczka nie zauważyła tego, więc wyjąłem laserowy miecz i pociachałem jej działka na kawałki. Gdy zorientowała się już, że za nią stoję, znów użyłem techniki skoku i przeniosłem się za skałę stojącą niedaleko pola walki, by pomyśleć. Gdy ona zdezorientowana zaczęła mnie szukać, wyskoczyłem z ukrycia i zaatakowałem ją potężnym promieniem Kamehameha. Jej przednia część zbroi całkiem znikła, a Veneviev nie była zdolna do walki. Wezwałem policję, która zabrała ją do więzienia.

Kolejna misja zakończona sukcesem. Mam nadzieję, że wszystkie będą się tak kończyć. A to obiecane przeze mnie roboty. Nie umiem rysować, ale i tak będę was męczył moimi bazgrołami.








Piosenka dnia :
Dobranoc :)

5 komentarzy:

  1. jak to nie umiesz rysować fajne robociki są :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mów - to twoje rysunki? I niby ty nie umiesz rysować? Ależ one są super! Męcz nas dalej swoimi rysunkami i dziełami robocimi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, postaram się wrzucać niektóre z moich "dzieł" :)

    OdpowiedzUsuń