wtorek, 24 kwietnia 2012

Myth, Dziennik Superbohatera 22.04.2012 Niedziela i 23.04.2012

Przepraszam za przerwę w dostarczaniu wpisów lecz niestety wszyscy byli niezmiernie wykończeni Bitwą o Szczecin i aktualizacją edytora wpisów (nie mam pojęcia co gdzie jest i do czego służy ale okej). Mam nadzieję że chociaż wpis będize po polsku albo po czesku ...

Dziś kolejna edycja fanowskich listów i zdjęć :

-List od pana Izydora z Kamanturuturuturut
Witam Panie superbohaterze, mam pytanie, czy jest takie możliwe coś że traktor sobie sam jedzie bez kierowcy ? Bo mi się zdarza co noc, zostawiam traktora w garażu a rano jest gdzieś na polu, tak samo sąsiad zostawia traktora w garażu a rano też znajduje go na polu. czy da się coś na to poradzić ?


No więc drogi Panie Izydorze, rozwiązanie zagadki jest bardzo proste, to chodzi o pańskie króliki, jak pan wie, króliki lubią szybkość, nie tylko szybko się rozmnażać ale i szybko jeździć, króliki sąsiada też są z tych szybkich i ścigają się państwa traktorami.

- Tatuaż Wiktorii z Inowrocławia :


 Załamany Patryk który zgubił dziecko w supermarkecie
   - radzę  poszukać w dziale z zabawkami a nie z książkami
Przemek z Wylatowa, tak spodobała mu się moja superinicjatywa superbohaterstwa i zmajstrował sobie strój i został "Przemasem" i od tej pory pilnuje plantacji trawy.










UWAGA !
PYTANIE KONKURSOWE :
JAKA POWINNA BYĆ DZIEWCZYNA SUPERBOHATERA ???
(odpowiedzi w komentarzach)

Piosenka dnia :


Dobranoc :)

1 komentarz:

  1. Dziewczyna superbohatera powinna BYĆ (bo liczy się "być", nie "mieć"). Powinna BYĆ duża i BYĆ interesująca. Ewentualnie MIEĆ pelerynę.
    To tak po krótce. Wygrałam?

    OdpowiedzUsuń