sobota, 14 kwietnia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 13.04.12 Piątek 14.04.12 Sobota

Piątek 13 ! Piątek 13 ! czego się tek tego boją ? mnie nie przydarzyło się nic niezwykłego, zwykle w piątki 13 potrąca mnie helikopter, wpadam w kupę tyranozaura, raz to potknąłem się o liść i przewróciłem na stragan z fajerwerkami i spora jego cześć poleciała ze mną i upadła na ognisko wikingów i wystrzeliło w stronę wielkiej Biedronki w napisie "Biedronka" i wtedy napis wraz biedronką spadł na zaparkowane samochody, niestety samochody trochę wybuchły i potem nie za bardzo nadawały się do jazdy. Ale akurat to nie było pechowe tego dnia, okazało się że podczas wybuchu samochodów, odłamek jednego z nich poleciał w moją stronę i przebił mi ... mleko czekoladowe. Innym razem ukąsiła mnie małpa ... ale nie mogę powiedzieć gdzie, naprawdę nie mogę bo tego bloga czytają również dzieci ... no dobra powiem, powiem gdzie ukąsiła mnie małpa - w zoo !

No i kolejny raz powtórzę że nic takiego się nie stało, no może poza tym że powiedziałem Tej Której Imienia Wypowiadać I Rzucać Się W Oczy Nie Wolno że nie przyjdę na ostatnią lekcję bo nie mam ochoty i ponieważ muszę czuwać and światem.


Ale za to w sobotę ! W sobotę to ja sobie pospałem :D aż do 11:34 kiedy to obudziła mnie Laura, potem moje wysiłki skupiły się na obejrzeniu filmu końcowego serialu Farscape. Szczerze polecam serial. Niestety są tylko 4 serie ale szczerze powiem że serial jest znakomity, nie tylko pod względem wizualnym ale i fabularnym a także gra aktorów jest bardzo wysokiej jakości. Każdy powinien zobaczyć ten serial, proszę o to zwiastun pierwszej serii :


No i piosenka dnia :

Dobranoc :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz