wtorek, 3 kwietnia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 03.04.12 Wtorek

MLEKO CZEKOLADOWE !
Uwielbiam mleko. A w szczególności mleko czekoladowe ... to mleko (które uwielbiam) i czekolada (którą również uwielbiam) w jednym :)
Artykuł z Niewiadomokąd potwierdzający przydatność :

Badania, zlecone i częściowo finansowane przez przemysł mleczarski, przeprowadzone zostały przez naukowców z American College of Sports Medicine oraz University of Connecticut. Zbadano grupę sportowców - biegaczy, którzy po umiarkowanie intensywnym biegu pili dwie szklanki odtłuszczonego czekoladowego mleka zamiast napoju energetycznego dla sportowców.

Okazało się, że zawarte w odtłuszczonym mleku czekoladowym, białka i węglowodany działają na mięśnie znacznie lepiej niż same węglowodany, które występują w napojach energetycznych.

Potwierdzili to także naukowcy z Uniwersytetu w Arkansas(USA). Zbadali mięśnie sportowców, którzy pili mleko. Według ich spostrzeżeń mięśnie szybciej regenerowały się po wypiciu odtłuszczonego mleka czekoladowego, niż po wypiciu napoju energetycznego. Mięśnie biegaczy pijących mleko miały także mniej uszkodzeń.

Picie odtłuszczonego mleka czekoladowego przynosi więcej korzyści

Ważne jest też, aby przygotowywać mięśnie do kolejnych ćwiczeń. Dlatego przeprowadzono podobny eksperyment na rowerzystach. Ci, którzy pili odtłuszczone mleko czekoladowe osiągali lepsze wyniki od tych, którzy w czasie odpoczynku pili węglowodanowe napoje energetyczne.

Odtłuszczone mleko czekoladowe zawiera odpowiednią dla naszego organizmu ilość białek i węglowodanów - jedna szklanka to 16 proc. dziennego zapotrzebowania, aby odbudować i utrzymywać w dobrej formie nasze mięśnie.

Od rana szukałem mleka czekoladowego, gdy przeszukiwałem Biedronkę nawiązałem podprzestrzenne połączenie telefoniczne z Laurą. Mleko czekoladowe okazało się być w Realu nieopodal :) Potem wskazałem drogę nieznajomemu i nawiązałem podprzestrzenne połączenie telefoniczne z Laurą. A wracając do domu nawiązałem podprzestrzenne połączenie telefoniczne z Laurą. Wróciłem do domu zdrzemnąłem się a potem pogadałem z Astrogirl, Laurą i Kseną Wojowniczką. A na koniec trochę pomedytowałem, Piosenka dnia :

dobranoc:)

3 komentarze:

  1. Matko, muszę je spróbować! A jadłeś kiedyś mleko w proszku? Ja nie, ale każdy mi poleca. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko w proszku jest... jest w proszku. Dlatego trudne do wypicia.
      A czekoladowe - tak, pyszne :)

      Usuń
  2. Ale wreszcie ludzie zaczynają się ponownie uczyć, że jak spreparują sobie super-energetycznie-wchłaniające-się-wyczesane-napojo-jedzenie, to to ZAWSZE będzie mniej zdrowe od tego, co jest naturalne :]

    A propos medytacji... Jak tam Mistrz Yoda i jego sentencje? :p

    OdpowiedzUsuń