środa, 25 kwietnia 2012

AstroGirl, Dzienniki Superbohaterki 25 kwietnia 2012



Z ankiety obok wychodzi mi, że odpowiedź trzecia jest wybierana tylko w środy. Dziwne. No nic.

Patrzcie na to:




Tak, to moje podwórko. Nie pytajcie.

Dobra, możecie pytać. W końcu nie u każdego superbohatera i nie co dzień na środku (no, może bardziej w bocznej części) podwórka staje gigantyczna balonowo dmuchana reklama Intermarche'a.

Rozwiązanie jest takie, że... mój tata ma urodziny A tak się składa, że od pewnego czasu marzy mu się właśnie posiadanie własnego balonu. Co prawda nie takiego małego, stacjonarnego, który reklamowałby Intermarche'a (czy cokolwiek innego), ale takiego z koszykiem, no wiecie, do latania (najwyraźniej jak go próbowałam nosić, to mu się nie podobało ). Ponieważ nie nie potrafiłam znaleźć nic adekwatnego na Allegro czy innych e-bayach (ba, nawet ogłaszałam się w pewien specyficzny sposób na naszym doctorowym forum!), stwierdziliśmy wszyscy zgodnie, że na dobry początek można zacząć od balona, który nie lata próbując go przerabiać na wersję Premium, która lata.
Tak się fajnie składało, że akurat brat chłopaka mojej siostry (uff), który być-może-nawet jest superbohaterem, pracuje w Intermarche. I tak się akurat jeszcze fajniej składało, że mój tata kończył... 50 lat ;)
Tak, nie codzień się zdarza taki zbieg okoliczności.
No to z tego bloga...
Wsyćkiego Najlepsiego!


Jak można się domyślić, na ostatnim zdjęciu z powyższych - sam jubilat (znaczy: na zdjęciach, nie na tych kolorowych). A poniżej ja i mama + Kocia Panna w pakiecie.



A to dopiero początek ;D Bo pomimo że urodziny metrykalnie dwudziestego piątego, to faktyczne obchody będą w sobotę.


Po nacieszeniu się balonem i nacieszeniu się tatą, który naciesza się balonem, zajrzałam na forum Vampirciowe. A tam - niespodzianka, Orcrest zrelacjonował swój sen. I to jak!
Super Informatyku, jak tam twoja tchórzofretka? XD


Głupie Pytanie dnia:

Urodziny obchodzimy z okazji rocznicy:
a) wynalezienia koła
b) własnych urodzin
c) wynalezienia koła we własne urodziny



I wiecie, co? Lada chwila będziemy mieć 10 000 wejść! DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz