poniedziałek, 20 lutego 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 20.02.12 Poniedziałek

Zaczynam tęsknić za szkołą. Przestępcy ostatnio stali się mało aktywni. Nudzę się coraz bardziej. Dziś poza kilkoma filmami nie zrobiłem nic zbyt ciekawego, tzn zrobiłem jadalny omlet (tzn babcia mi zrobiła), ale ja go zjadłem. Ciasteczkowa Eva dziś piekła babkę - oczywiście ja nie dostałem ...
Dziś dotarł do mnie trailer pewnej gry, 3 części serii Mass Effect. Serii którą uważam za jedną z najlepszych. A oto trailer :


Na pewno zagram :)

Miałem dać przepis do babki Ciasteczkowej Evy ale zapomniała przesłać przepisu i zdjęć. Ale za to mogę dać przepis na omlet :

Przygotuj:
  • 2 jajka
  • 1 łyżeczkę mąki
  • 1 łyżkę mleka
  • 1 łyżkę oliwy z oliwek
  • pieprz, sól
  • swoje ulubione dodatki (słone lub słodkie)


Krok 1
Do naczynia wlej mleko i dodaj mąkę. Dokładnie rozetrzyj, żeby nie było grudek.

Krok 2
W innym naczyniu ubij białka. Sprawdź czy jest suche, bo w przeciwnym wypadku może ci się to nie udać.

Krok 3
Rozetrzyj żółtka z mąką i mlekiem.

Krok 4
Ubite białka dodaj do pozostałych składników i delikatnie wymieszaj.


Krok 5
Rozgrzej oliwę na patelni. Wlej omlet. Następnie posyp go swoimi ulubionymi dodatkami, na przykład szynką, kukurydzą lub owocami, jeśli wolisz śniadanie na słodko.

Krok 6
Przewróć omlet na drugą stronę. To nie jest wcale łatwe zadanie. Możesz sobie pomóc łopatkami do smażenia.

Smacznego :D


Piosenka dnia :

Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz