wtorek, 13 grudnia 2011

Myth, Dziennik Superbohatera 12.12.11 poniedziałek

„Wstawaj ! szybko ! wstawaj bo zaspaliśmy !” – potworne słowa wydarły mnie ze snu ! okazało się że zaspaliśmy, nie wiem jakim cudem, ale ogarnąłem się w 10 minut i byłem gotowy do wyjścia. Nie zdążyłem zjeść śniadania, a wczoraj położyłem się o 23:00 więc nie miałem szansy na przekąskę o godzinie Bonda. Więc jechałem potwornie głodny autobusem. Potem popędziłem do piekarni. No i się najadłem :D

Dotarłem do szkoły , zmajaczyłem jakoś godzinę wychowawczą , wos i historię . Później miałem konkurs z angielskiego , nawet nieźle mi poszło, szczególnie trzeba zaznaczyć że nie wiedziałem że ten konkurs jest dzisiaj i że na ostatnie 5 pytań (z czytania ze zrozumieniem ) nie chciało mi się odpowiadać, bo sporo czytania i akurat zaczynała się kolejna lekcja, więc strzelałem. No i miałem 47% poprawnych odpowiedzi (średnia klasy to około 38%) jak pokazałem wynik nauczycielce usłyszałem „spodziewałam się że będzie coś koło 22%” i popędziłem na matematykę. Później był polski :( 2 polskie ! na szczęście mnie nie zapytała ale nagle nie wiadomo skąd zaczęła coś mówić do kolegi że ma mały zasób słownictwa , a potem zapytała „uważasz że masz mały zasób słownictwa ?” a on odpowiedział „nie” nic więcej … odpowiedział najgorzej jak się dało . No cóż . Zabrała nam przerwę i prowadziła lekcję dalej, potem kolejną lekcje nam dyktowała a pod koniec, niby nas puściła ale i tak poszła z nami do szafek i oczywiście musiała skomentować mój szalik ….. „och . Mikołaj . jak ty nowocześnie wyglądasz w tym szaliku …" (jak hipster)…. Zła kobieta !

Wracając do domu w autobusie siedziałem z kumplem młodszym o rok , jest nolifem takim jak ja. No potem jeszcze jeden kumpel wsiadł. Droga do domu zleciała jakoś szybko. W domu zacząłem się nudzić, ale na szczęście Marzen wpadła na gg to trochę pogadaliśmy, później oglądałem „voyage of dannamed”. Pogadałem z Jarkiem i potem już nie było z kim pogadać , i siedzę i się potwornie nudzę . Chyba pójdę wcześniej spać …. Znowu ….



Piosenka na dziś :








DOBRANOC.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz