niedziela, 18 grudnia 2011

AstroGirl, Dzienniki Superbohaterki 18 grudnia 2011



No i znowu będę mieć motyle w brzuszku, no!

Patrzcie, co ogłosiło Moje Miasto (czyli że Szczecin, ale to nie ważne) z dnia 15 grudnia:








Co prawda już raz się zetknęłam z tą informacją spotkałam w Focusie (czy czymś podobnym, równie naukowym) parę tygodni temu, ale już zdążyłam zapomnieć. Bo to, bo tamto...

A chciałabym! Otóż superbohaterzy także robią inżynierów, profesorów i tym podobnych (wkońcy muszą udawać normalnych ludzi, nie?), więc może i jak zrobiłabym coś ze swoim tematem Estymacji wieku mówcy na podstawie ograniczonych fragmentów wypowiedzi. Zwłaszcza, że jest to temat extremalnie ludzki. A w Focusie tymczasem czytałam napomknięcie o osobie, która zaczarowała publiczność opowiadając o wadzie genetycznej ujawniającej się w niedrożności nerek - i weź z tym coś zrób?



No to w takim razie do posłuchania dam... Może:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz