sobota, 3 listopada 2012

Myth, Dziennik Superbohatera 3.11.12r Sobota

Jak się ostatecznie okazało nie było żadnych wampirów i wilkołaków, a tym bardziej duchów, ale byli głstbastersi i zrobiliśmy sobie sesję spiritustyczną i przypomniało mi się ! Przecież Amelia wzywała mnie na pomoc ! Wtedy jak spadałem i mnie cofnęło w czasie ! Trzeba coś z tym zrobić, ale to jutro, tak, zdecydowanie jutro. Dziś jest impreza w końcu, jaka impreza ? No urodzinowa ! Znaczy się moja.

W ogóle dostałem pierwszy prezent ! Przyszedł pocztą, była to koperta. Koperta była niebieska !

Wspominałem że na moją imprezę urodzinową specjalnie zorganizowali 6 wagonów pełnych wódki ? A wspominałem że będą Talezjańskie tancerki? Tak to te co zamiast stóp mają macki i są zielone. Mam nadzieję że ktoś wpadnie na pomysł żeby tort przynieść bo ja zapomniałem. Koperta ! Co było w niebieskiej kopercie ? No to otóż to ta niebieska koperta była bez nadawcy, nie wiedziałem od kogo ona może być. Jeśli nadal ktoś nie kojarzy jak wygląda Talezjańska tancerka to zdjęcie jest po lewej.

Jak widzicie jest niezwykle seksowna, zwłaszcza jak na ośmiorniczkę. A tak poza tym zorganizowałem że PKP podciągnie mi linie kolejową pod dom, teraz te 6 wagonów z wódką idealnie mi pod dom podjadą.

No ale co z tą kopertą niebieską ? No jak już mówiłem była bez nadawcy, Była jakaś niezwykle dziwna, taka niby cienka ale jednak dziwnie ciężka, no cóż ale zabrałem się za otwieranie pomimo moich licznych obaw ...



Pamiętacie jak wspomniałem że chce napisać książkę o moich przygodach ? No to już mam sporo, ale to jest tzw. Surowe mięsko, a nie wszyscy lubią tatara, nawet Tatarzy nie bardzo za nim przepadali, więc dziś mam przyjemność państwu zaprezentować świeżo upieczonego kotleta a mianowicie pierwsze kilka stron mojej książki DZIENNIK SUPERBOHATERA: MYTH
Po kliknięciu w te zajebiaszczo duże litery teleportuje was na stronę skąd pobierzecie plik z fragmentem książki, wszelkie sugestie miło widziane.

No ale LIST ? No więc zbyt ciężki, niebieski i bez nadawcy, więc wziąłem leżącą na biurku linijkę i rozdarłem górną zalepkę (jest w ogóle takie słowo ? Ewentualnie mogę nazwać to skrzydełkiem, ale od kiedy koperty mają skrzydełka ? W sumie podpaski też mają skrzydełka, lecz jaki jest sens w chowaniu czegoś pod pasek, zwykle rzeczy wiesza się na pasku, np kaburę od pistoletu albo pochwę od miecza. W każdym razie ja się nie znam). Rozchyliłem kopertę, zaglądam do środka rozchylając kopertę i przeżyłem niesamowity szok niesamowitości ! Aż się spociłem z radości ! To było niesamowite, To było przepiękne, przecudowne tak strasznie niesamowite jak ode mnie do HD 30177b i z powrotem. A to i tak sporo za mało.

Przyznam że rozumiem że mi zazdrościcie, sam bym sobie zazdrościł gdybym Tego nie miał. Ale mam ! Jest takie bardzo bardzo stare, wręcz legendarne jednocześnie zupełnie nowe, teoretycznie jest pożyczone i jest zdecydowanie niebieskie ! Wszyscy wiedzą co to ! Dziękuje Reniu :D

Piosenka dnia :

Dobranoc

13 komentarzy:

  1. TARDIS :D Kolejny raz - wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ! dostałem taaaaaaaaaaaaaką piękną tardis :D i kolejny raz - dzięki :D

      Usuń
  2. Owww! To dzisiaj! Właśnie się zastanawiałam, kiedy to wypada! :D Wszystkiego najlepszego and happy new year!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się zastanawiałem ! potem wszedłem na fejzbóka i się okazało że mam ! :D i dziękuje serdecznie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęeęęękuje :D :*

      Usuń
  4. Przeczytałam "demo" Twojej "książki" i nie mogłam powstrzymać się od wybuchnięcia śmiechem już po pierwszych kilku zdaniach. Nie wiem, ile masz lat i szczerze mówiąc mało mnie to obchodzi, ale Twój styl mogłabym porównać do tandetnych opowiastek pisanych przez niedoświadczone nastolatki. Rozumiem, że możesz pisać dla zabawy, no ale kurde, jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak absurdalną prostotą. Do tego wszystkiego te stawianie spacji przed każdą kropką, wykrzyknikiem czy znakiem zapytania... Nie mam pojęcia, co taka osoba, jak Ty tutaj robi i nie wnikam w to, jednak mam nadzieję, że Twoja "książka" nigdy nie ujrzy światła dziennego(czytaj: nigdy nie zostanie wydana, o ile masz to w planach).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany! To tak strasznie niezwykle miło z Twojej strony że przeczytałaś. I dziękuję za komentarz. w ogóle super ! Mam ogromną nadzieję że następnym razem się podpiszesz albo mam lepszy pomysł ! Podeślij mi jakiś swój tekst bym mógł zobacz jak to robią "zawodowcy", to będzie dla mnie przyjemność :)

      Usuń
    2. Zapomniałem o jednej sprawie. "Nie mam pojęcia, co taka osoba, jak Ty tutaj robi" <- jak to możesz nie wiedzieć ? Ja tu ratuje świat droga nieznajoma :) ale fakt, dawno świata nie uratowałem, ale spoko coś z tym zrobię :D

      Usuń
    3. Dlaczego, gdy jest ktoś podły to zawsze jest to ktoś anonimowy? Ktoś tu się boi pokazać kim jest... :D

      Usuń
    4. ojno nie wyjeżdżaj z "podłym", każdy ma prawo do swojego zdania :) więc można pisać co się chce :) a ja się nawet cieszę :D dowiedziałem się że jestem śmieszny :D i podoba mi się określenie ABSURDALNA PROSTOTA :D jest piękne :D bardzo mi się podoba :D

      Usuń
    5. Cóż za przepiękna "recenzja". Każde słowo przepojone zazdrością. Gratuluję Anonimowi świetnego tekstu krytycznego oby było takich jak NAJMNIEJ, bo po co zaśmiecać internet takim bezsensownym zbiorem słów. Swoją drogą ciekawa jestem jak tutaj wylądowałaś i jak to się stało, że przeczytałaś akurat ten post, w którym było odwołanie do książki. Czysty przypadek? Losowy wybór strony w wujku google? Nie wydaje mi się...
      Pozdrawiam i życzę lepszej weny na przyszłość, żebyś mogła wgl cokolwiek napisać i pochwalić się tym w internecie. I pamiętaj, żeby było to na odpowiednim poziomie, bo ktoś Ci może potem powiedzieć, że jest to "tandetna opowiastka pisana przez niedoświadczoną nastolatkę" ;)

      Usuń