środa, 22 sierpnia 2012

Myth, Dziennik Superbohatera, 22.08.2012r środa

-Co ty tu robisz ? No oprócz tego że siedzisz. Dlaczego jesteś na czarno ? Dlaczego gapisz jakbyś elfa zobaczyła ? Gdzie byłaś ? Gdzie jest mój śpiwór ? Gdzie jest koniec świata ? Jak brzmi pytanie o ogólny sens życia, wszechświata i całej reszty ? Co robiłaś przez ten czas ?  Dobra zresztą nieważne. - uśmiechnąłem się do Amelii, usadziłem ją obok bambusów (a tak, zapomniałem wspomnieć, rozmnożył się) i R.O.M.A.N.a. Zrobiłem szeroki uśmiech i oznajmiłem :
- To ten dzień ! JEDZIEMY NA POLCON !!! - Bambusy aż zawyły z radości (tzn na swój niemy i niesłyszalny dal innych sposób), R.O.M.A.N. podskakiwał i bił brawo a Amelia nie wiedziała co się dzieje. Więc usiłowałem im wytłumaczyć że to będzie super zabawa :
- Zobaczycie będzie super ! Cały teren jest zamknięty w bąblu czasoprzestrzennym więc spodziewamy się bardzo bardzo bardzo wielu złoczyńców ! Swoją obecność zapowiedział Legion 501st, Bob z Wrahammera, pingwiny, supermen i wielu wielu innych których trzeba pokonać ! Bierzcie najlepszy sprzęt jaki macie i ruszajmy walczyć z nieprzeniknionym złem i to my będziemy tam bronić świata uzbrojeni jedynie w w zardzewiałe wykałaczki ! Już czuję tą wielką bitwę !- chyba nie wyczuli mojego entuzjazmu ...

Amelia stwierdziła że musi jeszcze coś załatwić i dołączy potem, bambus nie może bo opiekuje się małą bambuską ale za to R.O.M.A.N. utrzymał mój dobry humor i odpowiedział "Skopiemy im tyłki szefie". No więc na chwilę obecną szukam kluczyków, lakieru do paznokci, szczoteczki, koszulki - jednym słowem (a raczej dwoma) jest ciężko ale daję radę (wyszło pięć słów. Poprawka ! Znalazłem klucze i koszulkę. Także chciałbym zawiadomić iż nie będzie mnie aż do niedzieli wieczora więc wysyłam obwieszczenie do złoczyńców świata :

SPRÓBUJCIE ZAATAKOWAĆ ŚWIAT GDY BĘDĘ NA POLCONIE, TO GDY JAK WRÓCĘ TO ZROBIĘ WAM Z DUPY JESIEŃ ŚREDNIOWIECZA NA WYLOTÓWCE NA GDAŃSK !!!


Jeśli wy złoczyńcy... Poprawka ! Znalazłem szczoteczkę i lakier do paznokci (po co mi lakier ? o tym dowiecie się w sprawozdaniu). A więc przechodząc do meritum sprawy:

Jeśli wy złoczyńcy nie rozumiecie mojego  przesłania skonsultujcie się z waszymi rodzicami lub farmaceutą (jest taka legenda że farmaceuci wiedzą wszystko).

A wiec moi drodzy życzcie mi powodzenia, w razie niebezpieczeństwa wyświetlcie wielkie "M" na niebie, to pojawię się wieczorem w niedzielę. Doprzeczytania  za kilka dni :)

Piosenka dnia :
Dobranoc

2 komentarze:

  1. ojeju a co ci te pingwiny zrobiły złego? A Supermen nie jest zły i powtarzam ci to chyba setny raz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedle mnie to średniowiecze trwa nadal, nie musisz go robić ;D
    Ale nie martw się, jak złoczyńcy zaatakują, to my ich wyśledzimy i pokonamy. Spokojna twoja łepetyna xD

    OdpowiedzUsuń