wtorek, 12 czerwca 2012

Myth, Dziennik Superbohatera 12.06.12r wtorek

Ostatnimi czasy mam problemy z pisaniem wpisów, powodów jest kilka :
- moja ukochana i wspaniała dziewczyna jest 2 układy planetarne ode mnie
- EURO ! przez to całe euro nie mam na nic czasu, a to trzeba podtrzymać walący się stadion, albo poudawać bramkarza o nazwisku Tytoń , lub rozwijać autostrady na mecz i zwijać z powrotem po meczu.
- Powstrzymywałem rewoltę wściekłych policjantek zarażonych wirusem na bazie kryptonitu. Wirusa tego stworzył Supermen, jak widać na zdjęciu na którym na pierwszym planie jest zarażona policjantka na kilka 2 sekundy przed uderzeniem mnie z pałki. Oczywiście rewolta policjantek zarażonych przez supermena została szybko zdławiona przy pomocy hiperboli Arcybiadesa. Niestety Supermen zdążył uciec. Ale za to ...
Próbowano dokonać zamachu na moje życie. Blond włosa kobieta niemal potrąciła mnie swoim Turborowerem, na szczęście zdążyłem się uchylić i zauważyć znaczek na jej stroju, było to logo organizacji S.P.E.A.R. tak jak myślałem ... tzn. mam kilka rożnych ścieżek dedukcji :
a) próbują mnie wyeliminować aby przeprowadzić jakiś zmasowany atak na świat
b) chcą ukraść krokodyla z zoo
c) sprzymierzyli się z supermenem i chcą przejąć kontrolę nad światem
d) znudziła im się gra w bierki i chcą zabić jakiegoś superbohatera
e) chcą zjeść mój budyń

Jeszcze nie wiem co planują ale jeszcze ich rozplanuje. Tymczasem wybieram się nad budyniowe jezioro lokalizację którego podała mi C-Lin-A. Niestety budyń w jeziorze jest radioaktywny i jedynym sposobem jest nabranie go specjalną, magiczną chochlą która jest ukryta za czarodziejską skałą strzeżoną przez czarodziejskiego strażnika. Podchodzę do strażnika i pytam o chochlę, okazało się że nie ma problemów z dostaniem tej chochli lecz muszę odpowiedzieć na strażniczą zagadkę strażnika :
Ile skrzydeł ma krowa siedząca na rogu jednorożca? 
Oczywiście odpowiedź jest banalna, oczywistą oczywistością jest że krowa siedząca na rogu jednorożca ma 6 skrzydeł . Przecież każdy to wie, krowy siedzące na rogach jednorożców zawsze mają 6 skrzydeł, wszystkie 6 jest doczepianych, 2 główne i 4 pomocnicze. Otrzymałem magiczną chochlę od strażnika i dostąpiłem zaszczytu zjedzenia magicznego budyniu z magicznego jeziora.

Piosenka dnia :

Dobranoc :)

5 komentarzy:

  1. to nie był Supermen tylko jego alter ego, które uwolniła Czarna Wojowniczka :P
    I S.P.E.A.R. chce zjeść twój budyń bo niestety dorwali już mój i nie zdołałam ich powstrzymać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był prawdziwy supermen ... supermen to podstępna szuja i oszust, podstępnie oszukuje cały świat, ale ja go zdemaskowałem :D

      Usuń
    2. I nosi podstępne gacie na podstępnych kalesonach, o.

      Usuń
    3. nie prawda :P chyba zapomniałeś, że znam prawdziwego Supermena :)

      Usuń
  2. Chroń budyń, od niego naprawdę wiele zależy!

    OdpowiedzUsuń