niedziela, 24 czerwca 2012

Ksena Wojowniczka, Dziennik superbohaterki 24.06.2012 Niedziela

Ostatnio nie pisałam, ponieważ brałam lekcje walki mieczem od mojego kumpla Clouda ( po prawej ). Swoją drogą ma świetny motor ( nawet dał mi się przejechać :) ). Po zakończeniu lekcji, które musiały być co chwila przerywane, ponieważ Tiffa była zazdrosna i cały czas nas kontrolowała ( po prawej zdjęcie ). Swoja drogą ona mówi, że nie są parą, ale zachowują się jak stare małżeństwo.

Dzisiejszego dnia wstałam niewiele przed godziną 12, zjadłam śniadanie i poszłam się przejść na miasto. W pewnej chwili dostałam wiadomość, że niedaleko widziano E.T. Każde dziecko wie, że to jest tylko gumowa figurka ( wybaczcie, że zniszczyłam wasze dzieciństwo przez tę prawdę ), pobiegłam jednak na miejsce, w którym widziano to coś. Okazało się, że to nie był żaden E.T. ( jak mówiłam ) tylko Goa'uld. Od razu, gdy rozpoznałam to coś, wezwałam mojego starszego ( dużo starszego ) ode mnie kumpla, któremu kiedyś pomogłam - Jacka O'Neila.

Gdy Jack przybył na miejsce ze swoją drużyną, od razu wkroczyliśmy ( chcieli, abym się odsunęła i tylko patrzyła, ale powiedziałam, że to przecież mój teren i ja znalazłam tego Goa'ulda i ruszyłam z nimi ). Walka była długa, ponieważ nasz wróg używał swojej technologii do zwalania nas z nóg, ale my byliśmy w większości ( tak to się mówi? mniej więcej znaczyć to ma, że mieliśmy przewagę ) i go okrążyliśmy. Gdy zaatakował innych, ja skoczyłam na niego z moim mieczem i wykorzystałam parę nowych ataków.

Po około półgodzinnej walce pokonaliśmy go. Jack O'Neil podziękował mi, a ja wtedy odeszłam i wróciłam do domu. Na miejscu okazało się, że moja mama już przyjechała z Niemiec i poszliśmy na obiad do dziadków. Po obiedzie opiekowałam się bratanicą i do tej pory nic więcej ciekawego się nie wydarzyło. I na tym zakończę moją dzisiejsza wypowiedź. Dziękuję i papa :*

1 komentarz:

  1. 49 year-old Health Coach I Oates Edmundson, hailing from Arborg enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and tabletop games. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Ferrari 412S. uzyskac wiecej

    OdpowiedzUsuń