piątek, 4 maja 2012

Blue Ghost, Dzienniki Superbohatera 03 V 2012

Nie wiem, jak wam, ale mnie ten długi weekend jakoś szybko mija, nie ma nawet czasu na zrobienie czegoś konstruktywnego. Dzisiaj przeglądałem misje i nic ciekawego się nie działo, w święta złoczyńcy chyba odpoczywają, tak jak superbohaterowie i cywile.

Mimo to znalazłem misję na dzisiaj: 2 stwory wodne chodziły po mieście i oblewałyludzi wodą (dyngusowe stwory), wyglądały one tak. Nie działałem tak szybko jak zawszę, gdyż nie było takiej potrzeby. Co mogło by się stać ludziom po oblaniu wodą? Szczerze mówiąc nie miałem ochoty ich likwidować, myślałem, że zrobi to ktoś inny. Niestety, tak się nie stało. Burmistrz bardzo mnie prosił, bym je pokonał, więc to zrobiłem.

Gdy stwory zobaczyły mnie, już zwątpiły i przestały moczyć przechodniów, nagle jednak połączyły się w jednego stwora i zaczęły na mnie nacierać. Byłem zaspany, więc nie zdążyłem zrobić uniku i wchłonęły mnie w siebie. Nie wiedziałem, jak się wydostać, więc poszedłem na całość i użyłem Kamechameha. Stwory znów odzyskały pierwotną postać, a ja uwolniłem się, po czym zaatakowałem każdego z osobna promieniem i zlikwidowałem je.
Kolejna misja zakończona sukcesem. Pamiętajcie o udostępnianiu :)
Piosenka dnia :
Dobranoc :)

3 komentarze:

  1. Mnie tam przydałyby się te wodne stwory, bo ostatnio jest bardzo gorąco. Choć dziś rano padał deszcz, może to były one? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak je porozsadzał tym Kamechamehem, to nic dziwnego, że okruszki latają :D

      Usuń
    2. Pewnie tak, mam nadzieję że przestaną już latać. Nie chcę deszczu, wolę słońce ;)

      Usuń