piątek, 4 maja 2012

Myth, Dziennik Superbohatera 4.05.2012 Piątek


Comedy Moon Pull Scene Jim Carrey from Bruce Almighty
Nie bardzo wiem, czy filmik się wyświetla (bo wraz z Super Informatykiem Artoooooorem przekierowałem strumień danych przez 34 pirackie satelity, Wielki Zderzacz Hadronów, chatę bacy w Zakopanem, 5 różnych sieci LAN i mój internet - tak filmik był zablokowany), ale w razie czego napiszę, co tam jest. To scena z filmu "Bruce Wszechmogący". Bruce przy pomocy boskich mocy przyciąga Księżyc, aby zaimponować dziewczynie... Pomyślałem "a czemu nie?", wraz z Artoooooorem obmyśliliśmy plan przybliżenia Księżyca. Przy pomocy skonstruowanych przez Artoooooora Wysokoprężnych Atomowych Silników Przesówoksiezycowych. Przy pomocy 16 takich jesteśmy w stanie przesunąć Księżyc w stronę Ziemi :D

W razie czego wziąłem 20 Wysokoprężnych Atomowych Silników Przesówoksiezycowych (żeby na pewno się udało). Jeden Wysokoprężny Atomowy Silnik Przesówoksiezycowy generuje tyle mocy, co 10 rakiet nośnych NASA, czyli jakieś DUŻO. Po lewej widać jeden z Wysokoprężnych Atomowych Silników Przesówoksiezycowych. Więc jak to rozplanowałem z Artoooooorem, tak postanowiłem zrobić, założyłem strój, odpaliłem mój wysoce technologicznie zaawansowany osobisty plecak odrzutowy wysokiej mocy i poleciałem z tymi silnikami (nie wiem, jakim cudem, bo każdy waży 20T a wysoce technologicznie zaawansowany osobisty plecak odrzutowy wysokiej mocy ma udźwig 200 kg, to jakim cudem udźwignął 400 ton? - pewnie z miłości). No więc gdy nadzwyczaj szybko i ku mojemu zaskoczeniu bez jakiejkolwiek awarii doleciałem na Księżyc, trzeba było zamocować silniki. Musiały być równomiernie zainstalowane w każdej części Księżyca, ale tak jakoś się zdekoncentrowałem i zrobiłem tak :



Trochę nierówno. Nie mam pojęcia, co to za znak, ale Artoooooor powiedział, że z takim ustawieniem Wysokoprężnych Atomowych Silników Przesówoksiezycowych też da się latać. Wróciłem do domu i poćwiczyliśmy sterowanie i od razu ludzie wpadli w panikę "O jezu! jakiś zakochany kretyn wyrył na Księżycu płonące serce!" - a przecież to nierównomiernie rozstawione Wysokoprężne Atomowe Silniki Przesówoksiezycowe. No ale to nic... A teraz ogólnie, jaki jest plan: Umówię się z dziewczyną na randkę jutro i gdy będziemy spacerować, to przy pomocy Wysokoprężnych Atomowych Silników Przesówoksiezycowych przysunę go bliżej Ziemi i będzie taaaaaaaak bardzo romantycznie :) i da mi buzi :D. Aha, proszę się nie martwić, w niedzielę wieczorem odstawię Księżyc na swoje miejsce. A ! właśnie ! Najważniejsza sprawa:
NIE WOLNO NIC POWIEDZIEĆ MOJEJ KOCHANEJ DZIEWCZYNIE, A ZWŁASZCZA ŻE TO ZAPLANOWAŁEM !!!
Jasne ? Cieszę się, że się rozumiemy ;)

Piosenka dnia :


Życzcie mi powodzenia :) Jeżeli Księżyc się nie ruszy, to znaczy, że silniki nie zadziałały :)

2 komentarze:

  1. Mnie się ten filmik nie pojawił, ale spoko - widziałam film cały :D ""O jezu ! jakiś zakochany kretyn wyrył na Księżycu płonące serce!" - a przecież to nie równomiernie rozstawione Wysokoprężne Atomowe Silniki Przesówoksiezycowe." No i przy tym padłam. A jak ten wpis dodam na fb, to nikt nie zauważy? [czyli i twoja dziewczyna] Chyba nie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, robił problemy techniczne, a nie wyświetlał się, skubany. To pewnie przez tę elektrownię jądrową w pobliżu chaty bacy. Więc zamieniłam na link.
    Ale post uroczy! XD Uwielbiam te wszystkie twoje atomowo-super-technologicznie-zaawansowane-przesuwacze o wadze milionów ton!

    OdpowiedzUsuń