poniedziałek, 21 maja 2012

Mroczny Dziennik Geniusza Zła, 21 maja 2012

Witam,
Dzisiejszy dzień spędziłam jak zwykle, czyli na próbie znalezienia sensu istnienia. Nie mojego istnienia, bo każdy się zgodzi, że ono ma dużo sensu, ale całego świata. Doszłam do tego wniosku co zawsze, czyli, że świat ma sens tylko wtedy, kiedy służy dodawaniu sensu do mojego życia, czyli wtedy, kiedy jest pod moją kontrolą. A skoro tak, to muszę zacząć porządnie działać, by tę kontrolę zdobyć.
Nie napiszę dzisiaj dużo, bo nawet Geniusze Zła muszą kiedyś spać, ale opiszę trochę jeden ze sposobów na osiągnięcie tego.

Najbardziej popularnym sposobem zdobycia kontroli jest tak zwane pranie mózgu, ale ja wolę na to mówić kontola umysłu, to brzmi bardziej elegancko. Jest to dość proste i wcale nie opiera się na: "Nie myśl o słoniach"-"Właśnie pomyślałem o słoniach", a bardziej na "Nie myśl o wielkich, uszatych stworzeniach żyjących w Afryce, które mają trąby"-"Mówisz o słoniach?"
Pewnie nie rozumiecie różnicy, więc ją wytłumaczę.
W pierwszym przypadku mówimy rozmówcy o słoniach wprost, a jak ktoś ci powie cokolwiek, to o tym myślisz. Powiem "lampka" myślisz o "lampce", powiem "zegar" myślisz "zegar", powiem "zło" myślisz "czemu ta zła idiotka wymienia wyrazy bez powodu?". Widziecie, żadna sztuka.
Natomiast za drugim razem wcale nie jest wymienione słowo słoń. Jest tylko zasugerowane o czym rozmówca ma pomyśleć, a on to robi. Kontrolujemy go. Czy to nie jest wspaniałe?
Kontola umysłu jest mało skomplikowana, ale rzadko używana, a szkoda, bo można tyle nią osiągnąć. Ćwiczcie, zastanawiajcie się, jak to doskonalić i zdobywajcie świat.

Powodzenia,
Marvel Princess

Piosenka!


2 komentarze:

  1. Łooo, dobre. Aż troszkę zejdę na złą stronę, by to wypróbować. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to jest wręcz przerażające! Ledwo przeczytałam "Nie myśl o wielkich, uszatych stworzeniach żyjących w Afryce, które mają trąby", a już moje myśli nawiedził Linux i programowanie w Javie! Jakim sposobem udało ci się prześledzenie moich myśli tak dalece?

    OdpowiedzUsuń