czwartek, 24 maja 2012

C-Lin-A, Dziennik Superbohaterki 24 maja 2012

No więc zacznijmy od tego że nie było mnie tu długo niesamowicie. Ale były ważne powody. Otóż okazało się, że wkrótce do Berlina na krótki czas zawita superbohater z muzycznego świata, o pseudonimie Slash i przydałoby się tam pojawić, a w tym celu musiałam przekonać moją zwierzchniczkę o udzielenie mi pozwolenia na wyjazd z tajnej bazy. Okazało się że jest dziura w budżecie no i musiałam sama sobie zarobić na odpowiednie bilety. Ale wszystko się powiodło, w przyszłym tygodniu kupuję bilety no i przekonamy się co tam ten Slash potrafi na żywo. (Tymczasem w domu już nie mogą wytrzymać z jego nową płytą, która bez przerwy leci w moim pokoju). No a jeszcze mam plan siedzenia tam tak długo aż nie dorwę autografu (bo zdjęć podobno Mistrz nie daje ze sobą robić za bardzo). Z innych spraw to wszyscy muszą obejrzeć Avengers. Jak dla mnie film roku. Tony Stark jest prześwietny. A Tom Hiddleston zdołał nawet wypędzić z pierwszego miejsca w moim fanowskim sercu Cumberbatcha. A tak wog'le to jakiś szalony nowy dizajn zawitał na loga pod moją nieobecność i nowi ludzie, ja za Wami nie nadążę. W każdym razie witam wszystkich :D
Napisałabym więcej o moich szalonych przygodach no ale po pierwsze ostatni czas spędziłam zarabiając (nie samą walką superbohaterka żyje) no a po drugie czas już lecieć zapobiegać opanowaniu umysłów pewnego Katolickiego Liceum przez złowrogie trio z drużyny "Sienkiewicz", o pseudonimach Skrzetustki, Wołodyjowski i Zagłoba. Pamiętajcie żeby zagłosować na Saxona. Macie tu jeszcze głębokie filozoficzne przesłanie:

I piosenkę na dziś:

C-Lin-A.

9 komentarzy:

  1. oglądałam Avengers i popieram twoje zdanie :) Co chwila były takie śmieszne sceny, że cała sala w kinie wybuchała śmiechem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat byłam na seansie na którym było jakieś 8 osób, więc było bardzo kameralnie, ale też wybuchaliśmy śmiechem :D

      Usuń
    2. Hmm, więc to jest komedia? :p

      Usuń
    3. Zgodnie z zamierzeniami twórcy? XD

      Usuń
    4. u mnie tak samo było mało osób, ale i tak wszyscy się z tego śmiali :D

      Usuń
  2. A napis faktycznie perełkowy XD "Normalnie ludzie nie mają tu nic do roboty" heee... Doceniają nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie widziałam Avengers :( [Chłopak z mojej klasy twierdzi, że widział 4 razy - zazdroszczę]. Oczywiście - jak tylko zdobędę odpowiedni wiek zagłosuję. Kocham napisy na murach - ale te dobre. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja też nie oglądałam :) Najprawdopodobnie obejrzę za kilka lat, jak będzie w telewizji. Albo w Internecie (bo niedługo będę miała dobry) za kilka miesięcy.
      Nie pali się XD

      Usuń