czwartek, 26 kwietnia 2012

Myth, Dziennik Superbohatera 26.04.12 Czwartek

Witajcie ! przepraszam za kilkudniową przerwę ale powróciłem z utajnionej misji utajnionej przez utajnione służby ds. utajnionych utajnień. Jako utajniony agent zakradłem się do utajnionej bazy w utajnionym kraju, jedyne co mogę powiedzieć i nie jest utajnione to to że strusiów tam nie było. Gdy błąkałem się po utajnionej bazie o utajnionej lokalizacji usłyszałem dziwne dźwięki utajnionego zwierzęcia (nie były to strusie), podszedłem bliżej korytarzem z utajnionym kolorem wykładziny, pogłaskałem utajnione zwierzę w utajnioną część ciała znajdującą się za utajnianym uchem. Utajnione zwierzę (które w żadnym wypadku nie było strusiem) się uspokoiło i mogłem zmierzać w głąb utajnionej bazy. Gdy zszedłem na dół po utajnionych schodach otrzymałem utajnione uderzenie utajnioną kolbą utajnionego karabinu w utajnioną cześć głowy. Byli to utajnieni strażnicy a nie strusie. Zabrali mnie do utajnionego lochu w utajnionym podziemiu  i torturowali utajnionymi maszynami utajnionych tortur przez wiele dni ...

Nie wiem jaki to był dzień lecz nagle w blasku  białego światła pojawił się biały struś jednorożec, przy pomocy rogu zniszczył utajnione łańcuchy, wdrapałem się na jego grzbiet i odlecieliśmy w kierunku zachodzącej zielonej tęczy.

Przypominam o moim pytaniu konkursowym :
Jakie cechy wyglądu i charakteru powinna posiadać dziewczyna superbohatera ?

A tak poza tym dostałem 5 z WFu. I pod mój blok jakiś miły złodziej podstawił kradziony samochód. Pewnie zabrał go przez pomyłkę i podrzucił pod mój blok żebym oddał właścicielowi, niestety nie zauważyłem go rano jak wybierałem się do szkoły i popołudniu jak perfidnie obok niego przeszedłem - nie zauważyłem go, na szczęście sieć sąsiadek plotkarek i tym razem zadziałała i pojawiła się policja, saperzy i helikoptry. Strusiów nie było. Zdjęcie uprowadzonego samochodu po lewej .





Piosenka dnia :


Dobranoc :)

1 komentarz:

  1. No jak strusiów tam nie było, to to musi być Chłodnica Dolna. Oczywiście tajna XD

    OdpowiedzUsuń