środa, 21 marca 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 21.03.12 Środa

Drugi pierwszy dzień wiosny w tym roku :D Życie jest piękne i cudowne. Jako iż dziś jest dzień wagarowicza to spałem do 13:00 potem obejrzałem film i namalowałem obraz. Nikt nie planował podłożyć ładunków wybuchowych pod mój kubek, więc dziś zaprezentuje kilka listów od fanów:

- Obudził mnie niedawno niezwykły sms z nieznanego numeru, a jego treść brzmiała tak:
Drogi Superbohaterze Kocham Cię, Kocham Cię, Kocham Cię.
I jeszcze trzy całusy w hełm XXX
Nie znam Cię ale ja Ciebie też :D

- Zdjęcie od małej Celinki z okolic nadmoża :
















Czyż ona nie jest słodka ? :D

- List o Pani Leokadii z Fromborka
Dzień Dobry ! zepsuła mi się pralka. Na pralce napisane jest ze obciążenie minimum 5 kg a ja chciałam wyprać tylko mój kocyk, niestety dopiero po włączeniu pralki przypomniałam sobie o minimalnym obciążeniu... więc szybko wzięłam i wrzuciłam cegłę do środka żeby był odpowiedni ciężar, ale to chyba było za późno i pralka wybuchła i już nie pierze. Czy można coś z tym zrobić ?
Droga Pani Leokadio, z przykrością informuję że pralki to nie mój rewir ale mogę do Pani podlecieć i zabrać ją do serwisu. Tam zespół świetnie wyszkolonych małp zajmie się tym problemem.


Wracając do pomysłu z VideoBlogiem : muszę sobie zbudować nowy hełm, bo dostałem w tego trzy całusy to lepiej go zachować na pamiątkę bo nie wiadomo kiedy znów dostanę.

Cytat Mistrza Yody o kobietach:
Kobiety jak kawa są, mocniejsze - lepsze ale szkodzą bardziej Ci

Piosenka dnia :

Dobranoc :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz