sobota, 17 marca 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 17.03.12 Piątek

Tak ! to ja ! Ja osobiście jestem odpowiedzialny za odejście zimy (siedzi teraz w Himalajach :D ), a dziś (tzn wczoraj bo wpis z opóźnieniem) miałem przyjemność poznać pannę Wiosnę (tak! jest równie seksowna co Zima :D). Właśnie dlatego nie byłem w szkole, musiałem ją przywitać :D
Zapewniam że dzięki mnie pogoda będzie coraz lepsza :D a teraz zdjęcie wiosny :



















Gdy wróciłem do Tajnej Siedziby, okazało się że Tajna Siedziba została zaatakowana ! Przez monstrualnie ogromnego, przerażającego zmutowanego krwiożerczego pająka z gatunku Pająkus Czakus Norisus !!! Rozbił swoją radioaktywną sieć między lampką a tabletem, miał 8 ogromnych nóg, szerokość jego ciała była zdumiewająca ! aż 2 mm ! był potworny ale się nie przeląkłem, chwyciłem za miecz (tzn gazetę zwiniętą w rolkę) popędziłem w jego stronę, skoczyłem i lotem koszącym odciąłem górną część sieci. Niestety w trakcie lotu zahaczyłem o żyrandol i uderzyłem się o kaloryfer (teraz na czole mam takie paseczki). Podniosłem się chwyciłem za pistolet i wystrzeliłem ! tzn nie wystrzeliłem bo amunicji zapomniałem ale to szczegół. Więc rzuciłem pistoletem w tego ohydnego gigantycznego potwora ! I nie trafiłem.

Na szczęście miałem swój szalik pod ręką więc zahaczyłem o fotel i naciągnąłem (a że mój szalik jest wykonany z kosmicznej wełny z kosmicznych zakładów włókienniczych które robią kosmiczną wełnę z kosmicznych jeżozwierzy[jeżozwierz - to taki duży jeż] i odbiłem się jak z procy i kopnąłem potężnego zmutowanego pająka. Pokonałem go, zawinąłem ogromne cielsko w gazetę i wyrzuciłem do śmieci :)

Obok możecie podziwiać zdjęcie tego potwora (żeby zobaczyć pełnię jego niegodziwości i ogrom cielska należy powiększyć i przybliżyć jak najbardziej się da :)

Piosenka dnia :

dobranoc :)

3 komentarze:

  1. Nieeee, zabiłeś pająka! Pająki są cacy, może wiosna je lubi? Mogłeś spróbować go poprosić, żeby wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama sobie proś ogromnego mutanta który chce Ci odgryźć mózg :D ja starałem się przeżyć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przez ciebie ja mało nie umarłam ze śmiechu XD

      Usuń