poniedziałek, 5 marca 2012

Ksena Wojowniczka , Dziennik Superbohaterki 05.03.12 Poniedziałek

Dzisiejszego dnia nie wydarzyło mi się nic nadzwyczajnego. Od samego rana musiałam siedzieć w szkole i na dodatek mięliśmy sprawdzian z fizyki i kartkówkę z historii. Lecz po ostatnim obejrzeniu odcinka NCIS nęka mnie pytanie które zadał Tony DiNozzo a dokładniej dlaczego klej nie przykleja się do ścianek ( ten taki w płynie ) właśnie dlaczego i to mnie dręczy, może jakaś magia w tym jest hmm. I do tej chwili nie wiem dlaczego tak jest może ktoś podsunie mi odpowiedź? :) Po szkole spotkałam się z przyjaciółką i pogadałyśmy sobie ( ona oczywiście też nie znała odpowiedzi na to pytanie ). Nie wiem dla czego, ale dyrektor jednak przełożył nam rekolekcje na przyszły tydzień ( nie ładnie ) a my już byliśmy gotowi na ten tydzień ale cóż czasem się zdarza. Przynajmniej mamy rekolekcje bo w niektórych szkołach podobno nie mają no i dojdą do tego jeszcze próby przed wszystkim więc ten tydzień od lekcji i tak odpada :) na szczęście bo mięliśmy mieć jeszcze sprawdzian a angielskiego i wypracowanie z polskiego

Dobrze i tyle na dzisiaj papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz