poniedziałek, 27 lutego 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 27.02.12 Poniedziałek

To było trudne, to było potwornie trudne ... wstać. Pójść do szkoły. Przetrwać i wrócić. Jestem wykończony, chce mi się spać. Ale za to na moją cześć została nazwana obca rasa :) Co by tu dużo mówić - dumny jestem z siebie :) Uwaga jest taka akcja że w najbliższych dniach dorzucimy wtyczkę z fejzbuka i będziecie mogli sobie lajkować, szerowąć i co wam tylko dusza zapragnie.
Dziś wpis jest króciutki i i bez piosenki dnia ale za to mam taką fajną serie obrazków nie mojego autorstwa, ale bardzo mi się podobają :

3 komentarze:

  1. no i wiadomo o czym nasz Myth ciągle myśli :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkołą to tragedia :( Ale kwejk cie uprzedził [ooo, nawet pisze, skąd xD], bo już na nim wcześniej widziałam te obrazki. Ano fajne ;) Ma ktoś wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat absolutnie wykluczam, że wszystkie te cuda zrobiła jedna osoba. Ale tak - oglądamy piękną galerię wyobraźni fanów ;)

      Usuń