poniedziałek, 27 lutego 2012

Ksena Wojowniczka , Dziennik Superbohaterki 27.02.12 Poniedziałek

Dzisiejszy dzień zaczął się okropnie, ponieważ musiałam iść do szkoły i to na 7 rano (kto wymyślił, aby do szkoły chodzić na tak wczesna godzinę co? No przyznać się z chęcią urwę mu łebek. Okey Okey żartuję w końcu jestem superbohaterką nie wypada) więc musiałam wstać o godzinie 6.10 aby zdążyć się wyszykować i dojść do szkoły, a że droga zajmuje mi troszkę ponad 10 minut nie musiałam się spieszyć. Gdy dotarłam do szkoły okazało się że mamy dzisiaj fizykę zamiast języka polskiego, na szczęście w klasie mamy takich geniuszy którzy genialnie potrafią udawać (albo i nie?) głupich i wmówili nauczycielowi że o niczym nie wiedzieliśmy (co nie do końca było kłamstwem bo tylko połowa klasy wiedziała o tej zmianie) i mięliśmy całą wolną lekcję. Reszta lekcji jakoś zleciała (nie licząc niemieckiego, który ciągnął się w nieskończoność jakby nie miał końca). Aha no i jeszcze ustaliliśmy już rekolekcje będą 7,8 i 9 marca jak mówiłam wcześniej są to środa, czwartek i piątek, gdy mamy najgorsze lekcje (ma się to coś co pozwala aby namówić każdego faceta na coś nawet księdza ).

Gdy wróciłam do domu dostałam wiadomość od Mytha otóż małe stworki o których wcześniej pisałam okazały się być nową nieznaną dotąd rasą i mówiły w jakimś dziwnym dialekcie języka miniaturolskiego lecz ich samych nikt nigdy nie widział. Gdy zastanawiałam się nad nazwą dla nich znowu odezwał się Myth i wpadłam na pomysł, aby nazwać ich Mythinkowie ( mam nadzieję że Myth się ucieszy ). I na tym skończyły się moje niesamowite przygody jak na ten dzień.
Wieczorem jeszcze byłam na treningu (tak trenuję gimnastykę ), wspaniale jest tak czasem poćwiczyć, gdybyśmy mięli salę częściej niż 3 razy w tygodniu to by było jeszcze lepiej, ale no cóż ćwiczę jeszcze w domu.

I to chyba tyle na dzisiaj. Do następnego razu papa

Piosenka :

Alexandra Stan - Mr. Saxobeat

1 komentarz:

  1. Mythinkowie... hmm A jak wyglądają? :) łuu, ja tańczyc nie umiem, zresztą babka od muzyki mi powiedziała, ze nie mam poczucia rytmu, to mam to daleko gdzieś, ale ty ćwicz, ćwicz, będziesz tańczącą super bohaterką :D [A może już taka była?][Chyba nieee]

    OdpowiedzUsuń