wtorek, 21 lutego 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 21.02.12 Wtorek

Kaszel ! kaszel mnie męczy ! nie daje mi żyć. Ale pocieszam się faktem że dzisiaj ostatni dzień pracy nad filmem i już więcej nie będę musiał się za niego zabierać. Zaprojektowałem nową supertajną broń przeciw superzłoczyńcą ale projekt prześlę dopiero jutro. Dzisiejszy dzień jak kilka pozostałych był bardzo spokojny o ile nie liczyć tego incydentu z czarodziejami ...

"Swary Magów"

W sumie to troszkę moja wina bo niechcący zbiłem czarodziejskiego szklanego owala (tak owala bo czarodziejskie szklane kule są już nie modne), i czarodziej "Kącącylącjusz Ędyncki"myślał że zrobił to inny czarodziej zwany "Genowefon Ultrafioletowy" i zamienił jego ulubioną kosiarkę w wściekłą gibonicę która je plastik (dodam że Genowefon Ultrafioletowy miał samochód marki Trabant [karoseria wykonana z plastiku], tak więc z trabancika nie zostało za wiele), wtedy Genowefon Ultrafioletowy zamienił rower Kącącylącjusza Ędynckiego w boa dusiciela. Kącącylącjusz Ędyncki potknął się o rower tzn o boa dusiciela z roweru. i upadł w tęczową kupę po jednorożcu... I wtedy się zaczęło, akurat siedziałem sobie i konwersowałem z Ciasteczkową Evą gdy nagle dostałem wiadomość "Wyjdź z domu bo przed twoim blokiem napierdzielają się magowie", szybko ubrałem kostium, zbiegłem na dół a tam świstały kule energii, płomienie, lodówki, ostrza, któryś z tych baranów wyczarował kozę i pchnął ją z całej swej magicznej siły. Ledwo ją złapałem gdy przekraczała prędkość dźwięku tzn trafili mnie kozą ... ale to mało istotny szczegół.

Musiałem ich powstrzymać mogli by komuś zrobić krzywdę więc użyłem Mistycznej Broni Nr 2 , mógłbym wytłumaczyć czym jest, dlaczego jest i do czego służy ale nie wszyscy zrozumieją .... więc dla uproszczenia sprawy Mistyczna Broń Nr 2 robi *tiwrz!* i czarodzieje w pobliżu idą spać (pominę fakt że dostają prosto w mózg potężny impuls psychokinetyczny który odłącza ich mózg na 0,000001 sekundy od reszty ciała co powoduje natychmiastowe zatrzymanie akcji serca i pracy mózgu na 2 minuty i powoduje że tracą przytomność na kilkanaście godzin). Użyłem Mistycznej Broni Nr2 zarówno Kącącylącjuż Ędyncki jak i Genowefon Ultrafioletowy "zasnęli", wtedy przetransportowałem ich do mojego schronu przeciwatomowego zwanego piwnica. Mam nadzieję że rano gdy się obudzą nie będą tak bardzo zdenerwowani jak byli...


Wracając do Ciasteczkowej Evy, dziś znów zrobiła babkę, a oto przepis na nią :

Składniki:
6 jajek
1 ½ szklanki cukru
1 margaryna (kasia)
2 szklanki mąki tortowej
1/3 szklanki oleju
1 cukier waniliowy
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 kisiel cytrynowy
1 kisiel wiśniowy
1 łyżka kakao
½ szklanki maku (suchego)

Sposób przygotowania:
Utrzeć margarynę z cukrem i cukrem waniliowym, dodać żółtka i wszystko ubić na puszystą masę następnie dodać mąkę i olej. Później dodać pianę z białek. Wszystko dokładnie wymieszać i podzielić na 4 równe części.

1. Do pierwszej dodać kisiel cytrynowy i wymieszać
2. Do drugiej dodać kisiel wiśniowy i wymieszać
3. Do trzeciej dodać kakao i wymieszać
4. Do czwartej dodać mak

Następnie wlewamy do blaszki kolejno warstwy ( kolejność mas według własnego uznania) i robimy cięcie nożem przez środek ciasta.
Piec w temperaturze 180 °C przez 50 min.

Niestety zdjęcia nie mam, ale za to z całą pewnością mogę powiedzieć że była bardzo smaczna, wyborna i przepyszna tzn tak powiedzieli Ci co jedli ... bo ja oczywiście nie dostałem. Jedyne co co dostałem to koza i to prosto w klatkę piersiową, troszkę się zniekształciła (koza) ... zazwyczaj kozy nie przekraczają bariery dźwięku (a nawet jak się zdarzy taka TurboKoza to zazwyczaj nie wpada na superbohatera[a nawet jak się zdarzy taka TurboKoza co wpada na superbohatera to zazwyczaj nie wpada ona na mnie]). Nazwałem ją "Burek", jej zdjęcie widzimy po lewej.

Piosenka dnia :

Dobranoc .

2 komentarze:

  1. fajnego masz pupilka tylko nie zapomnij jej nakarmić bo obrońcy praw zwierząt cię zdetronizują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie powiedzieć "zdetonują" :]

      Koza Burek! Super! Teraz możesz nią unicestwiać złoczyńców!

      Usuń