poniedziałek, 30 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 30.01.12 Poniedziałek

głbym napisać że to był ciężki dzień - bo był
Mógłbym ponarzekać że kolega się nie wyrobił - bo się nie wyrobił
Mógłbym powiedzieć że zimno strasznie - a było
Mógłbym opowiedzieć że dostałem laptopa ze szkoły żeby coś zainstalować ale nie dali hasła i się nie da . Mógłbym też opowiedzieć o masie innych rzeczy ale niestety nie mam czasu . Nawiązałem kontakt z pewną bioinżynier, ciężko było nawiązać kontakt gdyż mieszka w dalekiej dżungli i nie ma tam zasięgu normalnego internetu. Musiałem użyć jednego z moich satelitów, razem z panią bioinżynier dziś wieczorem będziemy łapać bioterrorystów (relacja jutro). Pobrałem software do robotów, nazywa się "Skynet", taka śmieszna nazwa nie wiem skąd ją znam ale mi się dobrze kojarzy, wgrywanie potrwa z dwa dni . A tu obiecane zdjęcie robotów :










































































Piosenka dnia :


Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz