wtorek, 24 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 24.01.12 Wtorek

Łu hu ha hu hu ! dzień pełen wrażeń ! telefon nie działa ! Ale za to od rana wyruszyłem na niezwykle trudną, żmudną i wymagającą misję ... musiałem kupić farbę i pleksi na stoisko na targi edukacyjne, oczywiście z farbą były problemy trzeba było nową, a z pleksią też tak jakoś dziwnie. Potem z kumplem skoczyliśmy do McDonald's i połazić po galerii handlowej. Pojechałem do szkoły, znowu kręciłem film i w pewien bardzo nielegalny sposób zdobyłem login i hasło do szkolnego monitoringu a potem poszedłem na dwie ostatnie lekcje .

Wróciłem do domu, skomponowałem piosenkę i teraz martwię się o teflon ...
Wysłałem nawet maila do Pana Premiera, tu jego teść:

Witam Pana Panie Premierze .
Mam pewien problem, mam teflon LG kp500 "cookie" i rozkalibrował mi się wyświetlacz dotykowy, próbowałem kalibracji poprzez komputer bo ręcznie się nie da i się niestety nie udało :( A że jako jest Pan Premierem to może wie Pan co zrobić w tej sytuacji ? może wgrać nowego CUSTa albo aktualny software ?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)
M

PS: jak mogę mieć jeszcze taką małą prośbę niech ACTA nie zostanie podpisane, bo zostało mi trochę odcinków ulubionego serialu do ściągnięcia(dodam że serial jest z lat '70 i niestety nie można go kupić)

Mam nadzieję że Premier pomoże . Piosenka dnia (miejmy nadzieję że nie jedna z ostatnich):


dobranoc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz