sobota, 21 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 21.01.12 Sobota

No wiec tak jak Astrogirl zauważę że dziś Dzień Babci , chciałbym pozdrowić moją kochaną najlepsieszą babcię na świecie i tą babcię której niestety nie miałem okazji poznać i pozdrawiam też babcie które nie są moimi babciami :) A teraz przejdę do relacji z dzisiejszego dnia .

Od samego rana zostałem poproszony przez jednego z detektywów o pomoc w śledztwie ale to było zwykle zabójstwo to tam kiedy indziej opiszę , Potem pojawiło się u mnie 7 Mechanicznych Krasnoludków bo widzieli jak zła Królowa porwała im Księżniczkę ... lecz okazało się że Księżniczka i Królowa to homoseksualistki i razem uciekły do Holandii a biednych 7 Mechanicznych Krasnoludków popadło w mechaniczna depresję i zaczęło okazywać swoje Mechaniczne niezadowolenie dewastując pobliski las i kopalnię złota ale o tym opowiem jutro jak ich złapię :/

A teraz coś co mi się bardzo podoba "World War Web" ktoś tak skomentował dzisiejsze poczynania Anonymouse. W momencie gdy to piszę padło już 160 stron rządowych w 24h , akurat jest już kilkanaście minut po ataku na onet , onet jeszcze stoi ale oni mają świetny sprzęt to może trochę potrwać . Ale to jest właśnie świetne ! Ludzie walczą o swoje prawa !

piosenka dnia :


dobranoc :)

1 komentarz:

  1. Skoro już mowa o SOPA, to jest też akcja mailowa do (p)osłów:
    http://pokazywarka.pl/stopacta/
    http://pokazywarka.pl/stopacta2/
    http://pokazywarka.pl/stopacta3/
    Ale wg mnie ataki (c)hak(i)erów są w złym czasie - albo namawiać mailami, albo gnoić atakami, ale nie jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń