czwartek, 19 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 19.01.12 Czwartek

Znów nie dotarłem do szkoły ... Ratowanie świata jest ważniejsze ! a tym bardziej że nie chciało mi się wstawać rano , ale podniosłem się i dokończyłem budować moją steampunkową maszynę a potem przystąpiłem do budowanie jej odpowiednika wykonanego z elementów dostępnych w latach '80 i '90 czyli telewizory kineskopowe i odtwarzacz VHS . Później poszedłem spać (ponieważ był to środek nocy [8:30]) i miałem dziwny sen . Śniło mi się że była jakaś impreza i nagle ktoś porwał mojego kolegę i wciągnęli go przez balkon w jakimś bloku i wrzucili to czegoś co wyglądało jak pralkoniszczarka i zmieliła ona mojego kolegę i nagle grawitacja na całej planecie stała się dwa razy silniejsza , nie mogłem się poruszać swobodnie i gdy obudziłem się o 12:30 i wszystko mnie bolało.

A jeśli chodzi o ratowanie świata to dziś ograniczyłem się do przeczytania gazety i uzyskaniu z niej informacji o tym że policja ciągle odnosi sukcesy ! złapali nieletniego który przechodził na czerwonym świetle oraz są na tropie mężczyzny który ukradł rosół ! razem z garnkiem ! to oburzające … W biały dzień , ukraść zupę z parapetu i to w dodatku razem z garnkiem !

Aha i otrzymałem wiadomość od "S" to od ta osoba prawdopodobnie przejęła kontrolę nad robo-centaurem budowlanym i dokonała zniszczeń , a o to treść wiadomości :
Jestem najprawdziwszym geniuszem zła i świat kiedyś będzie mój. Wystarczy tylko manipulować ludźmi jak marionetkami. Ludzie są w większości głupcami. Nie wiedzą co dla nich dobre. Zawsze kiedyś wybiorą zło. A zło, no cóż *uśmiecha się szatańsko* zło jest moje.
To mój plan superbohaterze, panować nad ludźmi. Powinno pójść łatwo, co?

P
Nie ma powodów do obaw będę walczył z każdym przejawem działań "S"


piosenka dnia :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz