poniedziałek, 16 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 16.01.12 Poniedziałek

Rano miałem nieprzyjemną sprzeczkę z mieszkającym w pobliskich kanałach Aligatorostrusiem (zdjęcie obok), paskudne stworzenia, głowa i nogi Aligatora a reszta strusia . Z pokonaniem go nie było najmniejszego problemu, jako iż jest po części strusiem a strusie jak się je przestraszy to chowają głowę w piasek , a że po sylwestrze została mi jeszcze jedna petarda to jej użyłem , zetknąłem się z Aligatorostrusiem na betonowym chodniku, no cóż ... piasku tam nie i odgłos wybuchu spowodował odruch bezwarunkowy u Aligatorostrusia i stworek sam siebie ogłuszył. Niby wygrałem ale nadwyrężyłem rękę , tę w której coś mi strzeliło wczoraj . Więc zostałem w domciu , ponicnierobiłem , obejrzałem jakiś film , posłuchałem muzyki i tak mi zleciał cały dzień . aha ! Astrogirl wysłała mi trochę informacji o włamywaniu się na strony internetowe i przejmowaniu kont administratorów . A potem zająłem się pracą nad nowym filmem i robieniem jakichś mało ciekawych rzeczy bo już ich nie pamiętam .


"Keczupowy Szmugiel"

Byłem też dzisiaj na niezwykle tajnej misji ... nie mogę powiedzieć gdzie , ale mogę powiedzieć że Słowacki Ruch Obrony Keczupu z Alp (w skrócie S.R.O.K.A.) próbował przerzucać przez granicę nielegalne rzeczy, nie mogę powiedzieć jakie ale mogę powiedzieć jaki mieli plan . Brali nielegalny towar i dla niepoznaki przerzucali go do Polski, tzn. najpierw przemycali go do Finlandii, z Finlandii do Szwecji , ze Szwecji do Polski i z Polski do Czech ... tak , też zauważyłem że ten podstępny plan musiał wykreować jakiś podstępny kryminalista z Słowackiego Ruchu Obrony Keczupu z Alp (w skrócie S.R.O.K.A.) , jak na razie udało mi się powstrzymać przemyt nielegalnych rzeczy które w przyszłości mogły spowodować ZŁE rzeczy . Większość przemytników z organizacji Słowackiego Ruchu Obrony Keczupu z Alp (w skrócie S.R.O.K.A.) została pojmana i została deportowana na Słowację gdzie oczekuje na skazanie . Czyli sprawa zamknięta .

piosenka dnia :

Nie żeby coś ale osobiście znam Jamesa i Żuka Rewolwerowca . A z Radiogłowymi to walczyłem dawno temu i poprzysięgli mi zemstę :)

Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz