piątek, 13 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 13.01.12 Piątek

Jak już Astrogirl zauważyła piątek 13, jak dla mnie nie był taki pechowy , od 9:00 do 13:30 kręciłem film do szkoły , poszedłem na polski i nauczycielka źle się czuła więc był luz , potem też był względny spokój . Wróciłem do domu i nic się nie stało , żadne kowadło, żaden koniec świata .
No może za niezwykle można uznać zawirowania pogodowe , bo to nagle świeci słońce i potem śnieżyca i potem znów słońce i śnieżyca i słońce i śniegu nie ma tylko deszcz pada ...

Z nudów postanowiłem wykonać pewien eksperyment o którym usłyszałem dawno temu , podobno gdy wypiję się herbatę z kilkunastu torebek jednocześnie to ma jakieś tam skutki powodujące jakieś coś dziwnego a że podobno nie ma po tym skutków ubocznych to postanowiłem spróbować . W razie czego zrobiłem sobie z 20 torebek w moim ulubionym ogromnym kubku odczekałem aż ostygnie , wypiłem i położyłem się w łóżku w Tajnej Siedzibie , odczułem lekki zawrót głowy przez chwilę i potem mózg wrócił do normalnego funkcjonowania .

Ktoś mi ostatnio powiedział że zawsze obrażam ludzi, w sumie racja lecz chciałbym zauważyć że na moim (naszym) blogu staram się nie obrażać innych więc nie obrażam ludzi zawsze ! na pewno nie wszystkich, no może poza Supermenem, ale on to taki jeden wielki pozer jest więc jego to mogę . Nawet o złoczyńcach nie wyrażam się jakoś obelżywie ... no a dlaczego ? bo to ich praca , a żadna praca nie hańbi , w końcu jakoś muszą zarobić na chleb i nowe gadżety śmierci i dlatego ich nie obrażam. Aha i chciałbym obiecać że będę bardziej miły , ale się nie da ... ja się nie zmieniam . Nawet nie wiem po co zacząłem o tym mówić :) bo napotkałem pewien problem , pobrałem sobie grę , dokładnie to cyfrowa wersja jednoosobowej planszówki (!) , tak wiem to dziwne w planszówki gra się na planszach a nie przy użyciu komputera , ale to nic , bo po pobraniu i wypakowaniu pliku moim oczom pojawiły się dwa pliki z rozszerzeniem i za cholerę nie mam pojęcia jak to uruchomić :) ale podejmę kolejne próby jutro .


Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz