czwartek, 12 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 12.01.12 Czwartek

Każdy wie że Czwartek Dwunastego to ciężki dzień ... chociaż miałem szczęście gdyż miało padać a nie padało , ale za to w szkole się potwornie wykończyłem . Najgorszy był Wf ... graliśmy w dwa ognie , głupia nazwa , głupia gra . Wróciłem do domu i rozpocząłem prace nad kolejnym filmem i grałem w grę LIMBO - fantastyczna gra ! i w dodatku utrzymana w tonacji moich ulubionych kolorów .

Nagle rozpadało się ! Potężna burza , deszcz z gradem , grałem sobie nie przejmując się tym faktem lecz ni stąd ni zowąd "Wziuuuuuuuuum !" , monitory zrobiły się ciemne , światła zgasły , beatlesi w radiu ucichli, mrok i cisza - wysiadło zasilanie !!! W całej Tajnej Siedzibie i pobliskich domach nie było prądu . Czym prędzej popędziłem do windy ! o nie, nie ma prądu, widą nie pojadę :/ ale zaraz zaraz ja nie mam windy ! - czyli nie mam problemu z tym że winda nie pojedzie bo nie ma prądu . Zbiegłem po schodach do piwnicy aby uruchomić awaryjny generator , tzn nie zbiegłem do piwnicy bo zanim wyszedłem z domu przypomniało mi się że nie mam awaryjnego generatora ... Wróciłem do ciemnego, smutnego, pozbawionego prądu Centrum Dowodzenia , strasznie się nudziłem , zgłodniałem poszedłem do kuchni, otwieram lodówkę a tam ciemno ! światełko się nie świeci - a tak nie ma prądu ! zrobiłem sobie kanapki , kładę je do mikrofalówki , duszę przycisk włączenia a mikrofalówka nie działa - a tak ... nie ma prądu ! zimną musiałem jeść :(

Wróciłem do Centrum Dowodzenia , odpaliłem awaryjnego laptopa i pouczyłem się na egzamin na prawo jazdy , co prawda 25 minut tylko bo oczywiście bateria wysiadła a prądu nie ma żeby naładować ! oczywiście Sześcian Muzyczny też się rozładował a podładować nie mogę bo prądu nie ma ! poszedłem się wykąpać i oczywiście prądu nie było więc woda z każdą chwilą coraz chłodniejsza leciała - bo nie ma prądu ! Potem już miałem iść spać aż tu nagle energia wróciła !
Moje emocje można wyrazić słowami mojej koleżanki , cytuję : YEEEEY !
No więc przystąpiłem do powrotu do swoich Superbohaterystycznych spraw :)

A teraz jak zwykle wielkie i soczyste "Dobranoc" :
DOBRANOC :)

aha i piosenka :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz