czwartek, 5 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 05.01.12 Czwartek

Dziś pogoda sprzymierzyła się z mrocznymi siłami zła , padało i padało .... a mój wielofunkcyjny , zawierający wszystko płaszcz nie dysponuje kapturem , dlatego też zamieniłem go na kurtkę standardową. A za to w szkole !tzn teoretycznie byłem w szkole ale na lekcjach już nie , ponieważ jako szef kółka filmowego w raz z moim zastępcą Foxylionem musiałem dokonać wywiadu z kilkoma przedstawicielami kadry nauczycielskiej z naszej szkoły , następnie otrzymaliśmy dostęp do niezwykle tajnych archiwów biblioteki zawierające fotografię z tego co działo się w szkole przez ostatnie lata .Znaleźliśmy kompromitujące fotografię jednego z współpracowników mojego arcy wroga Rudego , złoczyńca zwie się The Wodzu .

Wróciłem do domu i od tamtej pory pracuje nad sprawą rodziny Ila Wiskas . No więc , odkryłem iż kartka jest numerem książki w bibliotece , jako iż cały dzień spędziłem w bibliotece , sprawdziłem numer książki , okazało się ... że to moja książka ! tzn. książka którą wypożyczyłem i którą mam w domu ! Stanisław Lem "wybrane opowiadania" a w niej ... nic nie było :) więc chwilowo ślepy trop , jutro postaram się dotrzeć do kilku informatorów.


"Okup za dinozaura"
Nagle , podczas jedzenia obiadu w Tajnej Siedzibie usłyszałem dzwonek do drzwi , otwieram , a tam mały, zapłakany chłopiec który mówi :
"Dziemdobly panu , cy móg by pan mi pomóc ? plose zobaczyć "
Wręczył mi kartkę , otwieram a tam napisane :
"czesci Kamil !
mam twojego zułtego dinozuaura , nie zrobie mu kszywdy jesli pszyniesiesz i zostawisz na placu zabaw 10 cukierkuw .
Porywac."
No więc , co mogłem zrobić, poszedłem z Kamilem na plac zabaw i pojmałem jego kolegę, odebrałem dinozaura i wysłałem ich do ich matek . Och rany ... już w tak młodym wieku przestępcy zaczynają swoją kryminalną działalność . Ale sprawę "okup za dinozaura" uznaje za rozwiązaną .

Piosenka dnia :


Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz