środa, 4 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 04.01.12 Środa

Boże , jak ta noc szybko minęła . Znowu zapomniałem zabrać telefonu z Centrum Dowodzenia . Z resztą cały dzień był niezwykle męczący , jak łapanie krabów królewskich w zatoce Beringa . Nie poszedłem na WF-y , lecz ochoczo użyczyłem swojego jeszcze zaspanego mózgu do jakże ważnych celów a mianowicie rozwoju Polskiej kinematografii oraz promocji szkoły do której uczęszczam . Następnie miałem rozmowę z Dyrektorem . Później jakoś takoś nie wiem po co , wyjawiłem część planów dotyczących działań wymierzonych w działania złoczyńców pewnej osobie na szczęście dosyć zaufanej . A później wyczynem godnym superbohatera było zdobycie oceny dopuszczającej z języka angielskiego na koniec semestru ! a powiem że było to trudne , bardzo trudne , wielu kolegów próbowało i wielu się to nie udało .

Wróciłem do domu , w Centrum Dowodzenia oczekiwały na mnie dwie wiadomości . Pierwsza o tym że ojciec zapisał mnie na Egzamin na Prawo Jazdy , data egzaminu 09.02.2012r. . W końcu będę mógł jeździć MythMobilem ! A druga wiadomość , to bardzo bardzo zła wiadomość :

Dziś o godzinie 13:04 zostało zaatakowane więzienie w którym znajdował się Hank Udasz Ila Wiskas . Zamaskowany, dwumetrowy, owadopodobny osobnik przeleciał nad murem i drutem kolczastym i doskoczył do Celi Hank'a Udasz'a Ila Wiskas znajdującej się na 8 piętrze , rozpuścił kwasem solidny mur (zdjęcie obok ), zabrał znajdującego się w niej Hank'a Udasz'a Ila Wiskas i rozpoczął ucieczkę .



Gdy przeskakiwał nad murem został postrzelony przez pilnujących więzienia strażników, nie zdołąli go powstrzymać , doskoczył do nich i niestety ze Strażników nie zostało zbyt wiele, lecz w pewnym momencie krwawiący owadopodobny potwór upadł , i zostawił po sobie ślady krwi , szponów lub czegoś ostrego, wypadł też mu dziwny przedmiot i małą kartkę papieru zwiniętą w rulonik (na fotografii obok) . Kartka zawierała jakieś dziwne cyfry i litery , być może to szyfr , wiadomość albo może lokalizacja czegoś . Na razie nikt jeszcze tego nie rozszyfrował , tak wygląda treść wiadomości :







Póki co podejrzewamy że za odbiciem z więzienia Hank'a Udasz'a stoi jego brat Don Hedro Ila Wiskas który także niedawno został odbity z innego więzienia . Wiarygodne źródła potwierdzają jakoby Don Hedro Ila Wiskas rekrutował najemników i płatnych zabójców obdarzonych nad przeciętnymi zdolnościami . Ale nie martwcie się. Myth i Astrogirl czuwają i są w stanie bronić świata o każdej porze dnia i nocy . Nawet jeśli walka wyglądała by jak starcie 200 Goliatów z Dawidem bez procy ale za to z jednorożcolamy lecz niestety bez ogona (oczywiście w tej jakże delikatnej przenośni Ja i Astrogirl symbolizujemy Dawida bez procy ale za to z jednorożcolamy lecz niestety bez ogona) .

Śpijcie dobrze .

Piosenka dnia :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz