sobota, 19 listopada 2011

Myth, Dziennik Superbohatera 18.11.11 piątek

Ło ho ho prawie weekend ... tylko trzeba jechać rowerem ... w autobusie usiadła koło mnie dziewczyna ... która słuchała Led Zeppelin !!!! byłą nawet ładna ... dotarłem do szkoły ... zacząłem angielskim , znowu jedynkę dostałem :) ona to chyba uwielbia .... potem niemiecki ... luźna lekcja uczyliśmy się na przedsiębiorczość na której mieliśmy sprawdzian (całkiem dobrze mi poszedł ) potem matmę ... tez sprawdzian (ale się nie wyrobiłem z 2/3 zadań :() ... potem polski ... czytaliśmy dziady cz III ... a potem specjalizacja , kończyłem moją Wizytówkę ... wyszła nawet nawet ,wróciłem do domu ...

już było ciemno ... i to rowerem jechałem ... bez oświetlenia ... tzn jechałem obok Cioci która miała oświetlenie ... wróciłem do domu ... pogadałem z Ellą i Anią .... wrzuciłem mój filmik na youtube'a , potem pogadałem z Klaudią ... Ella się obraziła o Reihę bo podobały jej się meble w bazie .... ech ... :) no a szaliczek już ma 76 cm (muszę wprowadzić poprawkę ... bo wczoraj miał 51) .... no a teraz pora na serię ciekawych , zabawnych , strasznych linków do rożnych rzeczy :

- wizytówka : http://www.youtube.com/watch?v=7Qp5tDbBb5M

- pomysłowa i przydatna broń w sam raz dla Superbohatera : http://gadzetomania.pl/2011/11/18/parasol-z-ktorym-mozesz-czuc-sie-bezpiecznie-ochroni-nie-tylko-przed-deszczem

-Piosenka dnia :





Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz