niedziela, 20 listopada 2011

Myth, Dziennik Superbohatera 19.11.11 sobota

No to więc wstałem o 7:00 , w sumie to babcia mnie obudziła bo miałem jazdy na 8:00 … no to się szybko ogarnąłem … okazało się że przyjechali o 8:15 (Łukasz, 22 lata i Siostra Basia z Zakonu Urszulanek, 40 lat ) … no i siostra jechała pierwsza , no i cały czas gadaliśmy , cała trójka … strasznie dobrze mi się z nimi gadało … muszę to robić częściej … m.in. (jest taki skrót ? bo miał być od „między innymi” Siostra opowiadała dlaczego została siostrą , Łukasz opowiadał dziewczynie , a ja …. Ech …. O grafice 3d jakoś nie miałem tematu który by dorównał ich tematom … no cóż …

Ale potem opowiedziałem że chciałbym zostać prezydentem i jakie bym zrobił reformy (np. posłowie pracowali by za darmo i mieszkali w jednym budynku zamiast każdy wynajmować drogie biuro ) potem rozmawialiśmy o związkach homoseksualnych , no ale wszystko co dobre kiedyś się kończy ….


Wróciłem do domu … byłem wykończony … no i tak usiadłem przed komputerem …. I tak siedziałem …. Obejrzałem „sontaran experiment” ze starym doctorem …. Pogadałem z Klaudią … no . i tak koło 18:00 zdrzemnąłem się bo już nie wyrabiałem … spałem do 20:00 …. Pogadałem z Ellą… i nagle się zrobiła godzina Bonda …. No cóż ech … a tak poza tym szaliczek ma już 106 cm … a za to dzisiaj do posłuchania mamy to :

http://www.youtube.com/watch?v=w9TGj2jrJk8

http://www.youtube.com/watch?v=xFVdvXGIT34

http://www.youtube.com/watch?v=ptSXj_lNbfI&feature=player_embedded


na a tu mam projekty 3 moich koszulek … planuje sobie którąś z tych 3 nadrukować na koszulkę i nosić :







kolorowych snów :) dobranoc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz