czwartek, 5 lipca 2012

Myth, Dziennik Superbohatera 05.07.2012r czwartek

Przed spotkaniem z panną młodą mam jeszcze sporo czasu więc postanowiłem zająć się czymś pożytecznym no ale niestety uznałem że mam za mało miejsca by robić rzeczy pożyteczne. Więc w imię pożyteczności i Rock 'n' Rolla wyrzuciłem wszystko na ziemię, pożytecznie rozejrzałem się i pożytecznie stwierdziłem że pożyteczne biurko jest za mało pożyteczne więc rozwaliłem niepożyteczną szufladę i dorobiłem sobie kawałek pożytecznego biurka, moje biurko jest teraz niezwykle pożyteczne. Zrobiłem pożyteczny porządek w całym pokoju aby chwilę później zrobić bałagan podczas robienia pożytecznych rzeczy z których nie wniknęło nic pożytecznego.

Lecz nagle postanowiłem zrobić coś niebywałego ! Niespotykanego ! Niesamowitego i nieprzewidywalnego !
Poszedłem spać, śniło mi się że goni mnie zdenerwowany mastodont. W sumie też bym się zdenerwował na jego miejscu, tzn ja niechcący polałem go gorącą herbatą i niechcący spaliłem mu legowisko.

Po obudzeniu się stwierdziłem że skoro mam się spotkać z panną młodą o północy to warto by się przygotować, oto kilka zestawów broni, w komentarzach proszę podawać co mam zabrać na dzisiejszą rozmowę z Panną młodą :
A) Królik bo Poznańsku (nie po berlińsku) - rzucasz królikiem a on w locie zaczyna się rozmnażać wykładniczo (tu nie chodzi o wykłady) i do przeciwnika dolatuje 3t królików, jednym problemem jest fakt że królików jest sztuk 1, wiec nie wiem jak się ma rozmnażać ... w sumie jak sam ze sobą to to trochę smutne bo nie wie co traci.





B) B2 - Mógłbym napisać że to bombowiec wykonany w technologi stealth (nie wykrywany przez radary) i że kosztuje 1 000 003 $ ale to wszystko utajnione ( utajnione jest to że Usańczycy chcieli samolot za tylko 1 000 000 $ a nie aż 1 000 003$ dlatego pozbyto się części sprzętu i teraz B2 przy produkcji którego użyto drogiej technologii stealth, zaraz po otwarciu klapy od luku bombowego staje się widzialny dla radarów), Nie mogę wam nic o nim powiedzieć bo to ŚCIŚLE TAJNE dodam tylko że ciężko się nim parkuje w garażach podziemnych w centrach handlowych.




C) Aktywny Kamuflaż Małpowaty- Kamuflaż pozwalający na wtopienie się w stado małp, stosunkowo bardzo tani i łatwy w użyciu - wystarczy że się nie ogolę i troszkę rozczochram (tzn ja zwykle tak wyglądam jak się budzę co rano, za każdym razem zastanawiam co robi ta małpa w mojej łazience myjąca zęby moją szczoteczką do zębów).

 D) BANANANA Gun - pistolet bananowy, strzela bananowymi laserami zdolnymi przeciąć wszystko oprócz wytworów bananowych lub bananopodobnych, Chociaż wygląda jak by miał części metalowe w rzeczywistość banan udaje części metalowe żeby lepiej wyglądać (chyba każdy chce lepiej wyglądać - przynajmniej jak się wygląda jak banan i nie spełnia się wymogów Europosłów którzy wymyślili "zgodność z wytycznymi Unii Europejskiej" - nie moja wina że dla nich ślimak to jest owoc)
E) Przepychaczka Roman 3000 - wielofunkcyjne narzędzie totalnej destrukcji, używana przez Chucka Norrisa, Rambo, Arnolda Szwarcenegera, Rambo II,Rambo III,Rambo III i pół, Hulk Hogan, Rambo IV, Myszka Miki, Terminator, Zeus, Agent 001, Agent 002, Agent 003 i wielu wielu innych znamienitych wojowników. Jej zdolności bojowe nie są do końca znane, podobno jej zdolności zależą od osoby która jej używa.

Decyzja należy do was jaką broń zabiorę na spotkanie z panną młodą. Odpowiedzi w komentarzach,

Piosenka dnia :

Dobranoc

4 komentarze:

  1. Weź jej sztylet i jej oddaj, a może Cię nie zadusi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepychaczka!! ;D Nie można zrezygnować z czegoś co jest owiane tak ogromną sławą ;) a poza tym jest to bardzo wielofunkcyjne narzędzie zbrodni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka przepychaczka, bananowy pistolet! :)

    OdpowiedzUsuń