piątek, 11 maja 2012

Myth Dziennik Superbohatera 10.05.2012 czwartek

A więc jest plan żeby uzbierać fundusze na coś takiego :


Jest piękna :D Mówią na nią Jackson PDX Demmelition King,ale ja będę nazywał ją Czerwony Kapturek albo Ruda Laura albo HellGirl albo Scarlet albo coś równie niebywałego :D

Co muszę zrobić by ją mieć ? muszę zebrać jeszcze połowę, czyli jedynie 1000 zł.
Jaki mam plan ? no to otóż ...
Póki chodzę do szkoły i walczę z przestępczością nie ma mowy o pracy. Lecz mogę sprzedawać na allegro ! :D Tak to jest myśl ! zacznę od zrobienia porządków.

10 godzin później ...

Po gruntownym sprawdzeniu pokoju i zebraniu wszystkich myśli postanowiłem sprzedać stare gry :

Jest ich łącznie 250 :) najróżniejsze pierdoły, gry, plany rządowe, plany terrorystów, kolorowanki, filmy.
 ich wartość w momencie kupna wynosiła bagatela 1500 zł ... lecz teraz są warte mniej, dużo mniej ... ale i tak za 500 zł tego nie kupi  więc wpadłem na pomysł ! Zbuduje replikę Wysoce Technologicznie Zaawansowanego Egzoszkieletu Bojowego z wyżej ukazanych starych gier, pancerz wyglądać będzie bardzo mniej niż więcej tak :
Tak, wiem :) bombastycznie imponujący swoja fantazją wykończenia i funkcjonalnością, niestety jest jeden poważny problem, mianowicie jak przecinać takie płyty ?

Równoległym pomysłem jest sprzedanie oryginalnych gier i nie potrzebnych ubrań mojej mamy na allegro :)

A teraz proszę o uwagę ! jest pewien sposób w jaki wy może  pomóc uzbierać brakujące fundusze na gitarę, wystarczy że raz/dwa razy dziennie klikniecie w reklamę umieszczoną niżej po prawej stronie :)

Z cyklu młodzi artyści :

Piosenka dnia

Dobranoc :)

2 komentarze:

  1. Aby się upewnić: w ten filmik, czy w tę, która oferuje wstawianie swojej reklamy? [Na razie kliknęłam w obydwie :P] Mam nadzieję, że ci się uda. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz klikać we wszystko co po prawej stronie zawiera słowo "reklama" :) A to białe to akurat niekoniecznie. Chyba że masz firmę i chcesz się u nas reklamować.

      Usuń