czwartek, 12 kwietnia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 12.04.12 Czwartek

A ja pochwalę się najpierw 8000 wyświetleń zanim zrobi to Astrogirl :)
No więc dobiliśmy do 8000 wyświetleń ! :D

A teraz pora na życzenia dla Super Informatyka :
Drogi Arturze oby ta wszechobecna superautostrada zwana "Internet" oraz wszelkie errorowe zło z którym masz przyjemność walczyć nie sprawiało za wielu problemów. Życzę też abyś jak najdłużej i jak najśmieszniej miał czas walczyć z niegodziwymi skryptami, krzyżówkami i algorytmami. A z całego serca mojego życzę Ci spełnienia marzeń i szczęścia :


















A co u mnie ? No oprócz półczłowieka-półkangura który montował nowy wysoce technol...... nienienieien nie ! nie jest wysoce technologicznie zaawansowany poprzedni był taki sam. Ale tak naprawdę ciekawy to był Człowiek-kangur z wąsem montujący liczniki. Ciągle coś mamrał pod nosem i podskakiwał. I co chwilę zbiegał po coś do samochodu robiąc takie wielkie głośne ciężkie kroki, aż wszystko się trzęsło. Moja półka z kolekcją 1000 noży z nad łóżka spadła na mnie... tzn nie na mnie bo zdążyłem się podnieść ale sam fakt że półka przykręcona na 12' tytanowe śruby spadła. A potem sobie uciekł ....

Piosenka dnia :

Dobranoc :)

1 komentarz:

  1. Ściągnąłeś mój pomysł z BlueScreenem!
    Miejmy tylko nadzieję, że ta pani już niczego nie ściągnie...

    OdpowiedzUsuń