sobota, 25 lutego 2012

Myth, Dziennik Superbohatera 24.02.12 Piątek

No więc dziś się tego nazbierało :D uwielbiam piątki, w piątki zawsze coś się dzieję. Rano obudziła mnie wiadomość że otrzymałem wezwanie do wojska ! tzn nie do wojska tylko na Komisję Wojskową, podobno nas tam rozbiorą i obejrzą a potem dadzą literkę wartości. Ja dostanę zapewne "S" bo jestem superbohaterem. Po obliterkowaniu mają nas namawiać na służbę wojskową, ja to w sumie nie miał bym nic przeciw temu żeby zrobili ze mnie pilota f-16, ale oni by pewnie marudzili że za szybko latam albo że trąbie na pasażerskie jak to było w trakcie jazdy samochodem.

A potem wezwała mnie Ksena Wojowniczka, swoją drogą dziękuję za gościnny wpis, wraz z Astrogirl witamy :) dodam że marzyliśmy o tym że inni superbohaterowie będą wpisywać się do dziennika. Aha i dodam że to ja się opiekuje Kseną Wojowniczką a nie ona ! ja prawie umiem sobie poradzić sam ! jeszcze trochę i nauczę się robić jajecznicę :) śmigacza też nie zazdroszczę, nie obchodzi że ma idealnie wyprofilowaną karoserię, najnowsze silniki jonowo-eloidalne, przyśpieszenie do 100 w 4 sekundy (oczywiście do 100c [100 prędkości światła {za to c = 299 792 458 m/s}]), nie obchodzi mnie ta skórzana tapicerka i niezwykle wygodne siedzenia. Nie zazdroszczę nawet tego tytanowego, błyszczącego pedału gazu w kształcie stopy Kseny Wojowniczki.

Gdy wróciłem do domu udało mi się znów umówić z Ciasteczkową Evą ! tak ! naprawdę :D tym razem nawet diabeł mnie nie powstrzyma, ani zbuntowana drużyna siatkarska pingwinów.
"Nie poddam się !" - jak to kiedyś powiedziała moja nowa koleżanka, która dziś zaprosiła mnie na imprezę która zaczyna się o 3:00 ...

Piosenka dnia :

dobranoc :)

2 komentarze:

  1. oj zazdrościsz mi tego ścigacza :P a ja tam nie mam jeszcze wezwania na komisje i chyba dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że nie dostaniesz bo do kwalifikacji wojskowej wzywane są kobiety :
      posiadające kwalifikacje przydatne do czynnej służby wojskowej oraz kobiety pobierające naukę w celu uzyskania tych kwalifikacji, które w danym roku szkolnym lub akademickim kończą naukę w szkołach medycznych i weterynaryjnych, oraz na kierunkach psychologicznych albo będące studentkami lub absolwentkami tych szkół lub kierunków.

      więc geolożek nie biorą :)

      Usuń