poniedziałek, 23 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 23.01.12 Poniedziałek

Kolejny męczący poniedziałek, w jakiś przedziwny sposób mój telefon został rozkalibrowany, a dokładnie to wyświetlacz dotykowy ! później do końca szkoły nie wydarzyło się nic wartego uwagi, no może poza faktem że widziałem pojedynek (na który musiałem czekać na zimnie aż 45 minut).
Wracając do domu spotkałem dwóch kumpli w autobusie, pogadaliśmy o atakach hakerskich i dowiedziałem się że kolega pilnie potrzebuje jakiegokolwiek monitora. Po drugiej stronie siedziała ładna dziewczyna, no dobra nie byłą aż taaaaka ładna ale mieściła się w dolnej granicy ładności, można było w niej zauważyć pewien potencjał ... niestety nie wiem kto to, jedyne co wiem to że jest uczennicą bo miała plecak z książkami, miała świeżo ubłocone podeszwy butów wiec musiała iść przez miejsce gdzie był piasek i woda ale ubrudziła głównie podeszwy czyli ziemia nie była za głęboka - czyli musiała iść przez park. Na ręce miała zadrapania podobne do tych które widuję u kolegi - więc ma kota, wiem też że nie poszła w tą stronę co ja ...

Wróciłem do domu, po chwili zadzwonił kolega w sprawie monitora, przyjechał, dałem mu monitor i odjechał. A ja wróciłem do rozmyślań nad moim uszkodzonym telefonem, podejrzewam że zrobił to któryś ze złoczyńców abym nie mógł być na jutrzejszej misji specjalnej w pełni funkcjonalny . dobyłem niezbędną wiedzę do przeprowadzeni a zmiany CUSTA, nielegalnej aktualizacji softweare'u, i rekalibracji panelu dotykowego. Od gadziny 23:00 rozpocznę akcję naprawy telefonu, jeśli mi się nie uda to jestem przygotowany na taką ewentualność i mam w razie czego przygotowany najbardziej szanowany, jedyny w swoim rodzaju, cudowny i wspaniały model telefonu NOKIA 3410 która zasłużenie zyskała miano "Niezniszczalnej" - w końcu tak na prawdę to z niej robi się kamizelki przeciw rakietowe i to z nich pewna rasa kosmitów zbudowała kadłuby swoich okrętów i teraz żadne działo nie jest w stanie sforsować ich osłon, jedynym problemem tej rasy jest fakt że nie dysponują żadną bronią.

A teraz przystępuje do akcji ratowania telefonu, później napiszę czy się udało czy nie. Życzcie mi powodzenia :)

Piosenka dnia :


Dobranoc :)

1 komentarz: