niedziela, 15 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 15.01.12 Niedziela

Od samego rana czułem sobotę... ale to nie sobota ! to jest niedziela ! to niemożliwe żebym jutro szedł do szkoły , nie odzyskałem sił po starciu z robo-centaurem . Ucierpiał także mój Pancerz Bojowy wykonany z aerożelu połączonego z włóknem węglowym , ale teraz mam nowy :) całkowicie nowy zrobiony z włókna Kotareżyńskiego (ściśle tajny metal syntetyczny oparty o budowę atomową rubinów ) . oto filmik prezentujący wygląd pancerza :


A tak poza tym moi rodzice robili Definitywny Porządek ze "starymi pierdołami" ! to nie są stare pierdoły ! to jest moje dzieciństwo ! moje zabawki !moje książki ! moje karty pokemon ! moje rysunki ! zdjęcia mojej byłej dziewczyny ! to do cholery nie są stare pierdoły ! to są miliardy wspomnień , dobrych wspomnień . Jak oni mogli chcieć się tego pozbyć , to jak wyrzucić część mnie . udało mi się uratować te najcenniejsze rzeczy ... ale spora cześć trafiła na makulaturę albo do śmieci . :(

Podczas transportu jednej z szafek coś strzeliło mi w ręce i boli , ale jako że jestem superbohaterem to się nie poddaje :) trzymam się kupy jak żuk gnojarz swojej okrągłej kupy kupy .

piosenka dnia :


dobranoc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz