sobota, 7 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 07.01.12 Sobota

To nie jest dzień dla superbohatera ! co za nudy , siedziałem i nudziłem się potwornie aż nagle przypomniało mi się że miałem mojemu bambusowi w listopadzie wymienić wodę , w sumie to przypomniało mi się że mam w ogóle bambusa ! Mo ale się jak dotąd nie skarżył ... to chyba nic mu nie jest . Mój bambus ma na imię Bambus , pochodzi z pola bambusowego w bambusowym kraju słynącym z hodowli tego jakże zacnego gatunku rośliny, czyli bambusa . Bambus jest trochę nieśmiały , rzadko kiedy się odzywa , jest zielony i zakręcony , ogólnie to świetny słuchacz , pewnie nie każe mi dać mu spokoju z gadaniem do niego przez to że jest tak dobrze wychowany . Mój Bambus jest najlepszym z bambusów wśród bambusów . A oto zdjęcie mojego genialnego, najlepsiejszego bambusowego Bambusa :




















Przygotowałem pierwszy projekt mojego wysoce technologicznie zaawansowanego osobistego silnika odrzutowego wysokiej mocy , na razie nie jest zbyt szczegółowy, ale projekt przewiduje że w porównaniu do plecaka odrzutowego człowieka rakiety będize on mniejszy, wydajniejszy, efektowniejszy i efektowniejszy oraz że łatwiej będzie się nim sterować , a oto on :















Koleżanka hakerka włamała się do tajnych rosyjskich serwerów tajnych służb rosyjskich, i zdobyła informacje na temat Kamereja Dystynića , niestety nie dysponujemy żadnymi jego zdjęciami, jutro koleżanka przeszuka resztę serwerów tajnych służb oraz portale społecznościowe typu psiapsiele.pl naszaekipa.pl wysprzatajswojdom.com headshot.com itd.



a tymczasem , dobranoc :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz